lunatum22 Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jeg får ikke installert Half life 2 og generals på maskinen min, da jeg på begge spillene får oppgitt at pc ikke klarer å kopiere en eller flere cabinet.files. Denne feilen går igjen på begge spillene. Datamaskinen er flett ny. Får opp en error beskjed som sier at enten er det noget gale med netverket mitt eller cd til spillet. Jeg prøvde å installere begge spill på en annen maskin, og det gikk greit. Unngikk å installere HL2 fullstendig da jeg ikke ville være nødt til å kjøpe helt nytt spill. Setter pris på litt hjelp
lunatum22 Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 IDE kable? Kan ikke si at jeg vet hva det er. Jeg betalte bare for pc'en. Fikk noen andre til å sette den opp. Er helt grønn på data. Liker bare å spille, og styre med multimedia, men når noget går gale er jeg tapt. Takker for svar!
Slettetavmeg Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 IDE-kabelen er den flate kabelen som er koblet til CD/DVD-stasjonen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå