Gå til innhold

Cd lommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har gått fra covers i stativ til cd lommer i bokser og prisen har kommet ned på ca 1 kr pr cd.. Synes fortsatt det er litt mye bare for å lagret cd'er.. Men med vanlige permer og cdlommer på ark må jo det bli ganske billig. En annen fordel er jo at man kan ha permene i hyllen sånn at man slipper at det ser ut som en piratfabrikk hjemme.

 

Har kjøpt noen ferdig permer med cdlommer på Clas Ohlsson, men de koster 69,- for 48 lommer og 49,- for 24 så fortsatt litt dyrt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Quote:


On 2002-02-28 00:32, thorhansen skrev:

Komplett har også.. Fellowes med plass til 224 cd'er


 

Og hvordan er kvaliteten og brukervennligheten på de da?

 

Har oppdaget det opp igjennom tiden at det er stor forskjell på brukervennligheten på disse CD veskene. Den dårligste jeg har hatt noen sinne var en liten en jeg fikk fra Microsoft. Der klebret alle CDene seg fast til lommene så du måtte rive de i stykker for å få de ut. Andre har sprukket pga. kulden og noen må du brette helt opp (nesten 360 greder) for å få ut en CD. Den beste jeg har fått fatt i så langt er en liten lærveske som du får kjøpt hos Audi. Meget bra, men alt for liten.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-27 23:43, SirHartge skrev:

Jeg har slike 200cd mapper, men de er litt dyre.. Ca 500 kr for ei slik mappe. Men det ser og er ganske bra da:D Har to stk, skal ha meg en til..



 

 

Kjøp dem på charlottenberg/svinesund, billige der :smile:

Bruker 200cd case logic's selv, mener det er beste oppbevaringscase'ene i verden :smile:

 

Har en stappa med DivX, trenger flere nå for appz og gamez (alt dette er innkjøpt/bakcup av egne ting, jeg er i familie med bill gates så jeg har råd).

 

 

 

_________________

|| Shahin aka. stratcast ||

XP1800@XP2000+ speed (1725Mhz)

2 x WD 80GB, Midiman Delta 1010 Studio lydkort, Asus A7V266-E, Acer Travelmate 527 850Mhz Laptop, Matrox G450 Dualhead, 2 x 15" LCD, Asus GF2GTS 32MB.

 

[ Denne Melding var redigert av: shahin på 2002-02-28 05:38 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-28 08:07, SpirreVipp skrev:

Og hva koster de hos "søta bror" da?


 

Jeg mener å ha spart over 130kr pr. 200cd case.

 

Sparer kanskje 80-500kr, avhengig av hvilken case du kjøper (case logic lager jo case til alt mulig). Jeg kjøper som en gal når jeg først ser case logic i utlandet, så jeg sparer jo en god del, men man drar ikke dit bare for å kjøpe en case liksom :smile:

 

Skal på gamesphere i påsken, da skal jeg ta meg en tur til svinesund og kjøpe case logic, brus og masse annet..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-28 08:31, Yoda skrev:


CD-perm med 3 CD-lommer, hver rommer 4 stk cd-plater. Størrelse 205x280x45 mm.

32-1202 49,00 stk.


CD-lommer passende CD-perm 32-1202. Leveres med 5 stk lommer som har plass for 20 stk CD-plater.

32-1201 29,00 stk.


 

Bruker disse selv i mangel på noe bedre. Får plass til ca 13 ark med cd'er i (2 lommer på hver side) i hver perm, dvs 52 cd'er per perm. Tilsammen blir det altså 49 + 2 * 29 = 107,- for 52 cd'er. Ganske dyrt, men mer praktisk enn cd bokser. Plastikklommene er ikke av beste kvalitet (noen har revnet der de er festet til ringene), men så lenge man ikke har alt for mange ark i en perm går det bra.

 

Quote:


On 2002-02-28 08:54, shahin skrev:


Jeg mener å ha spart over 130kr pr. 200cd case.


Sparer kanskje 80-500kr, avhengig av hvilken case du kjøper (case logic lager jo case til alt mulig). Jeg kjøper som en gal når jeg først ser case logic i utlandet, så jeg sparer jo en god del, men man drar ikke dit bare for å kjøpe en case liksom :smile:


 

Hvor mye er det for 200 cd case i Svinesund da? Er det lett å bla gjennom caselogic mappene? Lett å finne en cd? Hvordan oppbevarer du mappene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...