Gå til innhold

Når kommer SE w900i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du er ikke den eneste som ikke har fått med deg. hehe. hva er det du prater om, bmwm3? spennende å få vite litt;P

5219960[/snapback]

 

Hehe... er ikke så mye jeg kan si ennå.

 

Men jeg resonerer det slik.

For meg er W900, en helt grei 3G mobil, som har spennende (les fremtidige) egenskaper, jeg tenker da på Nvidia skjermkortet bl.a.

Men den er stor,og tung, festlig åpningsmekanisme forsåvidt, men den representerer ikke så veldig mye nytt fra SE pr idag.

Denne mobilen er et utslag av tilfeldigheter, og uten å gå for mye i dybden her så er ikke W900 noen stor satsning fra SE sin side.

:no:

 

W serien er blitt meget populær, og den kommer til å bli utgitt i alle segmenter (klasser)

 

Men det kommer mye mer, så spørsmålet dere bør stille dere er - trenger jeg 3G nå, eller skal jeg vente?

 

Kan fortelle at W800 kommer i en annen versjon, titanium, og at W850 er på det nærmeste klar, og datoen for lansering er satt.

 

Fargene på fremtidige W serie kommer også til å endres...

 

Hvis dere leser litt mellom linjene i det jeg skriver kan dere tolke litt selv kanskje?

 

:)

Lenke til kommentar

Gledelig å vite at den er rett rundt hjørnet, men med en så stiv pris blir det nok ikke før etter nyttår på meg også. Jeg vil iallefall ha den ned på 4000. Godtar ikke en så stiv pris jeg. Det er skuffende og irriterende syns jeg. :cry: Den er ikke verdt 5000 kr det er den bare ikke.

Hadde prisen vært noe lavere hadde det blitt suksess men vet ikke lenger nå jeg. Tror ikke den vil selge som w800i og k750i forløpig. Men man kan jo håpe.

Lenke til kommentar
du er ikke den eneste som ikke har fått med deg. hehe. hva er det du prater om, bmwm3? spennende å få vite litt;P

5219960[/snapback]

 

Hehe... er ikke så mye jeg kan si ennå.

 

Men jeg resonerer det slik.

For meg er W900, en helt grei 3G mobil, som har spennende (les fremtidige) egenskaper, jeg tenker da på Nvidia skjermkortet bl.a.

Men den er stor,og tung, festlig åpningsmekanisme forsåvidt, men den representerer ikke så veldig mye nytt fra SE pr idag.

Denne mobilen er et utslag av tilfeldigheter, og uten å gå for mye i dybden her så er ikke W900 noen stor satsning fra SE sin side.

:no:

 

W serien er blitt meget populær, og den kommer til å bli utgitt i alle segmenter (klasser)

 

Men det kommer mye mer, så spørsmålet dere bør stille dere er - trenger jeg 3G nå, eller skal jeg vente?

 

Kan fortelle at W800 kommer i en annen versjon, titanium, og at W850 er på det nærmeste klar, og datoen for lansering er satt.

 

Fargene på fremtidige W serie kommer også til å endres...

 

Hvis dere leser litt mellom linjene i det jeg skriver kan dere tolke litt selv kanskje?

 

:)

5220110[/snapback]

 

Hvor har du lest det med W850 og titanium fra? Det står ikke noe om det på www.sonyericsson.com ? Men hvis det er sant, er det 3g på W850?

Endret av iam
Lenke til kommentar
Det er bare rykter. Derfor står det ikke noe på SonyEricsson.com :)

5223513[/snapback]

Er blitt oversetter på en internasjonal mobil side arehei...

5223727[/snapback]

Det betyr vel ikke at hva den internasjonale siden skriver om rykter nødvendigvis er sant? :)

5223832[/snapback]

 

Det står ikke skrevet noe om dette der eller andre steder...

:)

Vi får se arehei :)

Lenke til kommentar

Skulle veldig gjerne sett denne telefonen i butikkene ganske snart... Skal ha mobil gjennom jobben og har ventet LENGE på W900i nå... Er veldig fornøyd med min K700i, selv om den i sin tid nok kanskje ble kjøpt fordi det var en litt rimeligere erstatning for S700i. Men nå betaler jobben, og jeg er mer enn klar for W900i.

 

Hadde kanskje vært en ide om SE, Nokia og andre produsenter spesifiserte release-tidspunktet litt mer når det nærmet seg? 4. kvartal er greit så lenge man er i starten av året, men når man er midt i 4. kvartal, så hjelper det lite...

 

Gleder meg til telefonen kommer, og håper virkelig at den lever opp til forventningene! Og jenta skal etter all sannsynlighet ha SORT :cool:

 

Looking forward!

 

:w00t:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...