Gå til innhold

UFO: Aftershock - Spillet henger seg


Anbefalte innlegg

Fikk nettopp tak i UFO Aftershock fra gamesmix og så frem til å tilbringe noen timer med det, men til min store ergelse så låser spillet seg noen ganger. Dette har skjedd før man starter et oppdrag og står i "Squad" og når jeg har fullført et oppdrag og skal gå tilbake til "Geosphere". Noen flere som har dette problemet og har flere erfaringer. Virker ut som at spillet er litt "uferdig" enda. Til meg så hakker det også i gameplay.

 

HW specs kan sees i signatur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Desverre er dette spillet veldig ustabilt, noen ganger loader det kjempelenge(loadet i 10.min en gang), og andre ganger henger det seg helt, lønner seg å ha mange savegames, da mitt savegame plutselig ble korrupt, så jeg måtte ta et tidligere save.

Fikser seg forhåpentligvis med en patch eller 2. Skal visst være en rett rundt hjørne nå.

Er et kult spill, så lenge det funker som det skal.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

En patch er ventet i løpet av denne uken dersom Martin Klima i ALTAR holder det han lovte for ca. 2 uker siden på det offisielle UFO Aftershock-forumet. Foreløplig blir kun de verste game-stopping buggene (korrupte savegames, CTD) rettet i denne første oppdateringen, ALTAR vil ta de ytelsesrelaterte buggene etterhvert.

 

UFO:AS er ellers et meget bra spill, bare litt synd at kopibeskyttelsen som er brukt i spillet (StarForce) har skapt problemer for enkelte.

 

Vil også bare nevne at jeg var en av de 3 heldige vinnerne av UFO: Aftershock-konkurransen hos Gamer.no forleden :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...