Gå til innhold

Mer krutt fra Nokia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

den ser veldig lekker ut,veldig fristende.

Skrevet
N80 kan brukes i både GSM 900, 1800, og 1900-nettverket, og kan dermed trygt medbringes over Atlanteren.

Den har da firebånd, altså GSM 850/900/1800/1900. Pluss i boken :)

Må si at dette er en utrolig bra mobil. Den imponerer på så og si alt. Som Tjohei nevnte i en annen tråd skal det vanskelig gjøres å få en mer komplett mobil enn dette. Wifi, 3 mp kamera, radio, utrolig god skjerm, fint design, symbian, xpress music, sikkert mye mer som jeg har glemt.

Rett og slett en veldig imponerende mobil.

Skrevet
Er det Symbian S60 som ligger til grunn i denne?

5095929[/snapback]

Ja. Det burde kanskje vært nevnt i artikkelen...?

Ser veldig lovende ut. Hva med dimensjoner?

5095962[/snapback]

Det står i artikkelen... ;)

Skrevet

Meget pen telefon, med meget gode spesifikasjoner. :)

Jeg tviler på på at SE vil komme med en direkte konkurrent til denne, da SE ikke lager series 60 telefoner, ei heller noen med lignende systemer.

Men at de vil komme med noe som er spesifikasjonsmessig likt er ganske sikkert. Det gjelder for øvrig alle produsentene.

Skrevet
N80 kan brukes i både GSM 900, 1800, og 1900-nettverket, og kan dermed trygt medbringes over Atlanteren.

5095825[/snapback]

Bump.

Skrevet

5095825[/snapback]

Bump.

5119615[/snapback]

Bump.

• 2 uker senere...
Skrevet

Meget imponerende specs, men jeg kunne aldri i verden tenkt meg en sånn. Ser ut som den er vond å ha i lomma med alle de spisse hjørnene og kantene sine, ikke var den særlig pen heller. Synd de ikke har lagt like mye innsats i utseende som de har gjort i innholdet, jeg befinner meg sikkert ikke i målgruppen den er ment å imponere :nei:

Skrevet

Steike, meike, for et design :dribble:

Den imponerer væfall meg, jeg mener, se på den! Den har alt mulig, og er pakket inn i et så sinnsykt tøft design!

Metallslide ftw! :!:

Den svir på lommeboka, da :p

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Den sorte versjonen var pen :) Lurer på om jeg skal vente litt og plukke med meg en slik når den kommer allikevel, på bekostning av i-Mate SP5 og SXG75...

Endret av Marasmus
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...