el Scarface Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Jeg har kjøpt og innstallert Warcraft 3, men for litt siden måtte jeg re-innstallere det, og da hadde det tydeligvis kommet en liten ripe i CD'en, så den klarte ikke å fullføre innstalleringen. Jeg har CD-key, men lurte på om noen visste om noen bra steder jeg kan laste ned full NoCD versjon av spillet? Det er ikke snakk om TFT, Bare ROC. På forhånd, takk.
Deadringer Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 det er ikke lov å linke til crack og warez på gamer.no.
Iminzilion Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Snakk med blizzard om du kan bytte levere inn cden og få en ny cd. crack osv er NONO her.
el Scarface Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 (endret) Hm..da beklager jeg, trodde det var lovlig når man er eier av spillet? EDIT: Leif var her. Endret 2. november 2005 av el Scarface
Iminzilion Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Hmm. Om det er lovlig eller ikkje så lenge man eiger spillet har ikkje så mye å bety her. Viss du leser igjennom reglene så står det at det er ikkje lov å snakke om slikt på dette forumet Men. Prøv å hør med blizzard.
el Scarface Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 Ok.. Takk for raske svar. Men om det er noen som vet om det, kan de ikke ta det over PM til meg da?
el Scarface Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 Har sjekket med Blizzard. Om du har ødelagt CD, må du sende den inn sammen med 10$.
b-real Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Stenges. Ta kontakt med Blizzard som sagt.
Anbefalte innlegg