Gå til innhold

Final Fantasy 11 til pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Skulle gjerne kjøpt dette spillet men trenger litt info først :

Hvor stort er det ?

Må man betale månedes avgift ?

Hvor mye i såfall ?

Er det et bra spill :p ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Skulle gjerne kjøpt dette spillet men trenger litt info først :

Hvor stort er det ?

Må man betale månedes avgift ?

Hvor mye i såfall ?

Er det et bra spill :p ?

5092360[/snapback]

Det er ganske stort, men som i de fleste MMORPGer stjeler WOW spillere etter det jeg forstår

Ja det er månedsavgift, ligger vel på en ca 10 USD

Ja det er ikke det verste spillet jeg har spilt, men WOW er nok hakket hvassere innenfor sjangeren.

Skrevet

Jef ville ikke si at Wow er så mye bedre(ja jeg har spilt begge, driver med wow nå, hadde spilt ffxi igjen hadde jeg hatt råd til det). FFXI har et meget bra samfunn, siden etter lvl 10 så blir du mer eller mindre tvinget til å spill i grupper resten av spillet. Alle slags folk på serverne også(japanere amerikanere etc etc).

Skrevet

FF XI og WoW er ganske forskjellige spill innenfor den samme sjangeren. Vil da si at de ikke kan sammenlignes.

Liker du magi og mer typiske FF ting, så gå for FF XI. Liker du orker, troll, alver etc. så gå for wow.

FF XI er et veldig stort spill, med en godt gamingmiljø. Folkene der er hyggelige, og viser deg rundt i de store områdene.

Jeg synes at FF XI er kjempemorsomt, men sluttet å spille det pga. det er veldig tidskrevende.

Har spilt begge, og du vil nok ikke angre uansett. hva du velger. :)

Skrevet

er ikke enig med eksemplene til Rune_F ovenfor. Du har magi og orker i begge spillene, hverken mer eller mindre. I FF11 er noe av det første du gjør å besøke en orke leir. Det som skiller wow og ff11 er at wow er et mye mer actionbasert spill, det er mye mer direkte, ff11 er et taktisk spill, visuelt actionbasert i tillegg, men alt der må planlegges godt.

Jeg har spilt ff11 i et år nå faktisk, og jeg må si at den eneste svakheten er at det noen ganger kan ta utrolig lang tid å finne et party, som du er nødt til skal du få gjort noe som helst i spillet. Og da trenger du da 5 personer.

FF11 vil jeg også si er det mest avanserte hardcore mmorpg spillet av dem alle, det krever utrolig med tid, og du må omtrent vie livet ditt til det lol. Hvis ikke kommer du ikke videre med en god flyt, og du får ikke laget noe grunnlag for god kontakt med andre spillere der, noe du er nødt til. Hver kveld du spiller ff11 i de høyere levlene, tar det gjerne 5-6 timer fra å få alt igang til å gå opp kun en level.

Prisen : 12.95 USD

Plass : Rundt 6 GB

Morsomt?: Ja, hvis du liker ting der du må tenke litt selv og planlegge en god del, ikke svinge sverdet hemningsløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...