Gå til innhold

Winamp 5 treg. Bruker mye minne?


AL84

Anbefalte innlegg

Har brukt Winamp 5 en god stund. Liker utseende og funksjoner, men den er jo fryktelig treg til å starte, og åpne hvis den ligger minimert. Sjekket med oppgavebehandling og den bruker 33mB minne er ikke det mye? Kjører også en eldre versjon 2.95 denne bruker jo bare 3800kB. Har mye minne ledig så det skal ikke være det som er grunnen til at Winamp 5 er tregt. Kjører den nyeste versjonen 5.11.

 

Er det bare sånn Winamp 5(.11) er? Tregt? Eller er det noe feil hos meg?

 

Nesten så WMP er raskere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mens den spiller og har en stor playlist bruker min 4mb minne minimert. Den kommer opp med engang jeg trykker på den. Bruker moderne skins, 5.1. Så, problemet ligger nok hos deg ettellerannet sted. Prøvd å reinstallere?

 

Edit: Bruker 12mb maximert også

Edit: Bruker 12mb maximert, og 4mb minimert. Taskmanageren henger ikke med :p

Endret av Psykopatisk Kaffelefse
Lenke til kommentar

Har winamp 5.0rc8 med classic skin (har også avinstallert alle ubrukelige plug-ins). Den bruker 1,5mb minne minimert i system tray, og 4,5mb minne maksimert. Då med ei spilleliste med 1600 sanger.

 

Jeg oppgraderte en gong til 5.11, men merket at den versjonen brukte meir minne enn min gamle 5.0. Gikk derfor raskt tilbake til forrige. Uten å vite det sikkert, tror jeg at de nye avanserte søkealternativa stjeler litt minne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...