Gå til innhold

Skjermkort med mulighet for 2 skjermer


JaRu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann.

 

Trenger litt hjelp. Er det noen som har forslag til et billig skjermkort som har utgang for 2 skjermer.

 

Jeg har noen gamle PCI skjermkort liggende, kan jeg bruke et av disse for å ha mulighet for 2 skjermer?

 

mvh

 

JaRu

5088638[/snapback]

 

Du kan antagelig bare putte inn to av disse PCi korta (evt ett pci og ett agp) for å få to utganger .. for at dette skal fungere optimalt bør du ha windows xp og skjermkortene bør ha kontroller av samme fabrikat ... (men det skal gå uten også, vet bare ikke om jeg uten videre ønsker en situasjon der jeg har både foreceware og catalyst på pc'en min :) (f.eks)

Lenke til kommentar

Det vil gå bra med PCI kort sammen med AGP kort, men bakdelen er at ytelsen vil være mindre bra. Ettersom PCI kortet yter skikkelig dårlig. Den deler ikke resursene mellom kortene. Så da risikerer du at PCI kortet er en svært trang flaskehals i systemet ditt.

 

Men.. Det er jo bare å teste. Om det ikke er det helt store, er det jo bare å ta kortet ut igjen.

 

-Chief-

Lenke til kommentar

Er hyret inn av en kamerat til å stå for litt underholdning på en fest. De ønsket karaoke (bruker mp3-g og vcd) og vil derfor ha 2 skjermer slik at jeg kan plassere en skjerm litt lenger vekk fra resten av utstyret.

 

Skal teste det ut. Kjører Win2000 på maskinen som skal brukes. Kan være at det vil bli et problem. Men, men - det er jo bare å prøve seg frem.

 

Takk for tilbakemeldinger.

 

mvh

 

JaRu

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...