Sweet Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Hei har forsøkt og sende PM til Simen1 angående det at jeg ikke er i stand til og motta PM's... Jeg kan heller ikke logge inn med brukernavn og passord etter at forumet ble oppgradert. Jeg regner med at dette er fordi jeg hat ™ i nicket mitt. Kan dere få gjort noe med det, eventuelt at jeg bytter nick til bare Sweet eller Neon-Sweet mvh Sweet™
Ueland Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Det var navnet endret. Forøvrig vil brukernavnsendringer i fremtiden kun bli tatt inn via denne siden
TSP Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 I fremtiden? Hvorfor ikke nå. Det der så forresten litt "artig" nesten så jeg må bytte brukernavn bare for å teste.. Men stickyen må jo hvertfall oppdateres...
Ueland Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 I fremtiden? Hvorfor ikke nå. Det der så forresten litt "artig" nesten så jeg må bytte brukernavn bare for å teste.. Men stickyen må jo hvertfall oppdateres... 5086737[/snapback] Den er tilgjengelig nå, men brukernavnsendringer blir først godkjent om noen dager.
Ueland Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges
Anbefalte innlegg