VeritaMortem Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Heisann. Jeg har et kjapt spørsmål, om dette er i feil kategori så beklager jeg det, og skal pm en moderator for å fjerne spørsmålet mitt.. Saken er at jeg skal koble til en HP laptop til et tv. Det er selvfølgelig forskjellige plugger. Ut fra Pcen ser slik ut: Regner med jeg må kjøpe en slik og en eller annen form for overgang i andre enden. Tv inngangen er av den typen som er mest(?) vanlig, nemlig slik: Hvor får jeg kjøpt noe slikt? Noen som vet hva de forskjellige typene heter? Vet det er dårlige tegninge. Takker veldig for all hjelp jeg kan få. Morten
Hårek Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Prøv om du får plugget en vanlig S-Video plugg inn i skjermkortet. Det er flere pinner på skjermkortet fordi det har flere funksjoner (kompositt, video inn og ut). Det pleier å følge med en overgang til vanlige plugger når man kjøper retail (boxed) utgaven.
VeritaMortem Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 Prøv om du får plugget en vanlig S-Video plugg inn i skjermkortet.Det er flere pinner på skjermkortet fordi det har flere funksjoner (kompositt, video inn og ut). Det pleier å følge med en overgang til vanlige plugger når man kjøper retail (boxed) utgaven. 5085811[/snapback] Takk for svar. Pcen som skal kobles til er en bærbar, fikk ikke med så mange overganger der. har en masse stasj av overganger liggende, bare ikke den typen der. Så det hele koker ned til at det gjerne går an å bruke den vanlige 4 pins kontakten i pcen selv om det er en 7 pins kontakt der? Interessant.. Skal forsøke dette. Takk igjen for svar. Mvh. Morten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå