Gå til innhold

Gratis fjernhjelp når begge er bak brannmur

hemo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes eit par løysingar for å ta over ein PC med VNC, RDP, RADMIN, etc. Desse krev (så vidt eg veit) at minst ein av dei to maskinene har direktekontkat ut på Internett (altså, begge kan ikkje vera bak brannmur, proxy eller NAT).

På Internett har eg funne to produkt som ser ut til å løysa oppgåva perfekt:

- Citrix GoToAssist: $1000 + $425 per månad

- 3amlabs LogMeInRescue: $1,188 per år

Ser du problemet?

Kluet med desse løysingane, er at dei kommuniserer mot leverandøren sin server. Såleis kan begge to vera i passivmodus eller bak brannmur, om du vil.

Den som treng brukarstøtte får opp eit spørsmål om å akseptera at nokon tar over skjermen, utan at programvare blir installert permanent i PCen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja-nei, det er fordi eg ofte er på ein PC bak ein brannmur som eg ikkje har kontroll over. Dette trur eg det er fleire som også slit med...

Eg har rett nok ei maskin heima som eg kan nå med LogMeIn Free. Denne står bak ein NAT som eg har kontroll over. Om eg opnar for ein port her, kan eg jo starta alle sånne supportsaker frå maskina i heimen (sjølv om eg f.eks. er på besøk, kurs eller på ein nettcafé).

..men dette må bli "siste utveg". Aller hest skulle eg hatt ei løysing, og trur som sagt mange med meg ønsker dette...

Skrevet

Hmm. Skoledatamaskinene kobler seg til en server ved hjelp av fjernhjelp. Hvordan kan jeg koble meg til datamaskinen hjemme ved hjelp av samme funskjonen? Jeg sitter bak en 3com router...

Skrevet

Det her blir OT, men:

Registrer deg som brukar på www.logmein.com og installer Free-versjonen på heimedataen din. Så lenge heime-PCen er på nett, vil LogMeIn Free-klienten logga seg på LogMeIn-serveren.

Frå ein nettlesar (MS ie eller Firefox) kan du logga deg inn på www.logmein.com og sjå at heime-PCen er OnLine. Her klikkar du deg då inn på heime-PCen, der du får tilgang til skrivebord og alt, rett i nettlesaren din.

Alt dette er heilt gratis, kryptert og ein fantastisk bra teneste.

Det faktum at dette er noko 3amlabs tilbyr heilt gratis, er bare å leggja seg rett ned i bakken for. Fabelaktige greier, faktisk!

Men for å koma tilbake til topic: Dette handlar om korleis vi kan tilby fjernhjelp til ikkjetekniske folk, som verken vil eller kan installera denne type programvare på PCen sin.

Skrevet

Ja, dette var jo godt nytt! Det blir ikke hakkete, eller noe? OG i mitt tilfelle (2 poster opp), er det ikke noen greiere metoder?

Det her blir OT, men:

Registrer deg som brukar på www.logmein.com og installer Free-versjonen på heimedataen din. Så lenge heime-PCen er på nett, vil LogMeIn Free-klienten logga seg på LogMeIn-serveren.

Frå ein nettlesar (MS ie eller Firefox) kan du logga deg inn på www.logmein.com og sjå at heime-PCen er OnLine. Her klikkar du deg då inn på heime-PCen, der du får tilgang til skrivebord og alt, rett i nettlesaren din.

Alt dette er heilt gratis, kryptert og ein fantastisk bra teneste.

Det faktum at dette er noko 3amlabs tilbyr heilt gratis, er bare å leggja seg rett ned i bakken for. Fabelaktige greier, faktisk!

Men for å koma tilbake til topic: Dette handlar om korleis vi kan tilby fjernhjelp til ikkjetekniske folk, som verken vil eller kan installera denne type programvare på PCen sin.

5085916[/snapback]

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei igjen.

Velger å vekke opp denne tråden, isetdenfor å lage en ny en.

Jeg sitter nå på skolen og har økonomi. og PC'n står på hjemme. Men jeg får ikke logmein til å virke! Det virket på stasjonære PCer på biblioteket, men på disse såkalte "tynne klientene", og her virker det ikke. What to do?

Dessuten, hvis jeg har IP'n til data'n hjemme, kan jeg da koble til ved hjelp av fjernhjelp? Data'n hjemme er bak ein 3COM brannmur.

Skrevet

No er vel strengt talt dette ein tråd om å finna gode gratisløysingar for å tilby fjernhjelp.

Løysinga til Logmein krev ein plugin (tilleggsprogramvare) i nettlesaren din. Både Internet Explorer og Firefox er støtta. Tynnklientar kan normalt ikkje svelga denne type tillegg...

Kanskje du kan starta ein ny tråd der du fiskar etter mogelegheiter til å fjernstyra PCar frå tynnklient/terminal?

Skrevet
No er vel strengt talt dette ein tråd om å finna gode gratisløysingar for å tilby fjernhjelp.

Løysinga til Logmein krev ein plugin (tilleggsprogramvare) i nettlesaren din. Både Internet Explorer og Firefox er støtta. Tynnklientar kan normalt ikkje svelga denne type tillegg...

Kanskje du kan starta ein ny tråd der du fiskar etter mogelegheiter til å fjernstyra PCar frå tynnklient/terminal?

5128489[/snapback]

Det skal e gjøre, Hemo

Skrevet

vekker til live denne tråden jeg og pga jeg har et spm on LogMeIn.

Når man logger seg inn via LogMeIn, hvilket skrivebord får man opp?

Får man opp et nytt skrivebord, eller det eksisterende som kjører på maskina f.eks hjemme?

Skrevet

Via fjernhjelp kan du bare hjelpe til hvis andre personen godtar det, altså personen i andre enden. Da må du være to plasser samtidig, du må bruke remote desktop for å få kontakt med pcen din hjemme, fjernhjelp kan du bare glemme.

Skrevet
vekker til live denne tråden jeg og pga jeg har et spm on LogMeIn.

Når man logger seg inn via LogMeIn, hvilket skrivebord får man opp?

Får man opp et nytt skrivebord, eller det eksisterende som kjører på maskina f.eks hjemme?

5136835[/snapback]

Du får opp det eksisterende skrivebordet hjemme, ja. Alle vinduer som er åpne, kommer opp på den dataen du connecter til.

Skrevet
Det finnes eit par løysingar for å ta over ein PC med VNC, RDP, RADMIN, etc. Desse krev (så vidt eg veit) at minst ein av dei to maskinene har direktekontkat ut på Internett (altså, begge kan ikkje vera bak brannmur, proxy eller NAT).

Radmin kan du jo sette opp til å bruke port 80 (eller 8080), som er default port for internett. Disse portene er jo stort sett alltid åpne i firewall.

Pantera

Skrevet

Er det nokon av desse løysingane som har kryptering?

Hugs at den som skal ta i mot fjernhjelp som oftast ikkje kan mykje om data...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...