Skrote Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg spør dere som har m170 eller andre xps versjoner om dere har fått pc'en installert uten overflødige programmer som følger med pcen. Slik som disse: Microsoft® Works 7.0 (engelsk) MS Windows XP Beginner - 60 dager lisens (Eng). For registrering: www.learndell.com/euro Norton Internet Security 2005 90 day Trial Version Photo Album ™ SE Basic Paint Shop™ Pro® Basic Edition Dell™ Media Experience 3.0 Delux - Inspiron™ Adobe Reader 6.0(engelsk) Tenkte jeg skulle kjøpe meg en M170, å lurte da på om dere vet om den kommer installer uten disse programmene på maskinen! Og har dere peiling om de programmene tar mye poeng fra maskinen på 3dMark?
Ar`Kritz Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Det som følger med er også installert. Men det er jo ikke verre enn å formattere...
Skrote Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 Det er jo ganske idiotisk å formatere PC'en med en gang du får den da!! Bare for å bli kvitt de programmene. Men skulle gjerne vist om det går an å få pc uten programmene installert, det hadde vært d enkleste.
Eulogy Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Hvorfor er det dumt? Det er mange som gjør det når de får ny pc. Vil du kalle dem for dumme da? Nei du kan ikke få pcen uten programmene installert. Vil du fjerne dem så må du gjøre det selv.
Mythos Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Går det ikke an å avinstallere de programmene du ikke vil ha på en Dell? På min Coop maskin lå det inne endel programmer, men det var bare å fjerne de jeg ikke ville ha. Det fulgte også med en Windows CD, noe jeg har inntrykk av at det ikke gjør med Dell. Hvis det ikke følger med media så det går an å installere Windows uten å få med alt annet må det kunne kalles dumt.
ols Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Det tar jo bare noen få minutter å avinstallerer de der programmene! Det er ingen fordel med å formaterer og installere XP clean, annet enn at du kan forandre på partisjonstørrelser og slikt.
xclusive_danny Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Du får med alle programmene.. Er ikke noe problem å avinstalere dem. Også alle programmene som følger med på pc en, følger også med på cd er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå