Gå til innhold

Konvertere diverse filer til DVD

kingkop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en del Divx og AVI filer liggende som jeg vil konvertere til DVD format. Har gått gjennom en del "freeware" der ute men får det ikke til.

Har nettopp installerer Digital Media Converter, som reklamerer at den skal gjøre dette. Men jeg får opp en feilmelding som består av dette:

The audio in this media file cannot be rendered

This message is shown when the appropriate audio compressor in use by the file is not installed on your computer.

Noen som har gjort dette og som kan hjelpe?

PS: Har lest gjennom forumet men finner ikke løsninger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og takk for svar.

Nei jeg har ikke fått lasta den ned, men leste ett sted at en annen kar ikke fikk den til å virke...

Kan nå prøve den når jeg får den lasta ned.

Skrevet
Hei og takk for svar.

Nei jeg har ikke fått lasta den ned, men leste ett sted at en annen kar ikke fikk den til å virke...

Kan nå prøve den når jeg får den lasta ned.

5094008[/snapback]

Noe du bør prøve og som inneholder dvd meny, lage dine egne kapitler etc, er NeroVision Express. Last ned trialen på www.nero.com

• 2 uker senere...
Skrevet
Har du prøvd dvdsanta?

5092805[/snapback]

Ja jeg har prøvd den. Alt går bra helt til jeg skal se resultatet. Da er desverre bildet litt forvrengt slikt at det ikke er noe bra resultat å se på.

On to the next one...

Skrevet
Jeg kan også anbefale Ulead Movie factory :)

Kan sikkert laste ned trial ett eller annet sted.

5121333[/snapback]

Har prøvd denne i fullversjon. Det jeg prøver å brenne som DVD er en årskavalkade som heter Yearmix. Det er musikk og video som er mikset sammen for f.eks 2000, 2001, 2002 osv.

Når jeg bruker Ulead så er lyden ok, mens bildet ikke har flyt. Det er akkurat som om den tar "frames", og viser videoen som bilder med et par sek mellomrom.

Har du noen tips om hvordan man kan få flyt i videoen? Jeg gjør tydeligvis noe galt, men ser ikke noen sted i menyen hvor jeg kan rette på dette :hmm:

Lett skal det nå ikke være :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...