Gå til innhold

Payment Method borte?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skulle logge på accounten min i dag og fikk opp "Playtime expired, got to purcase more.. etc."

Ble litt forundret og logget på www.wow-europe.com på account management, det viser seg at noen har slettet "Payment metoden" min, det er ikke jeg selv eller noen som jeg kjenner som har gjort det. Så da lurer jeg på om det er blizzard som kan ha gjort dette, eller om at noen har plantet en keylogger på min pc?

Edit: lurer på om det er mulig å finne hele "Kredittkort Nr'et" på account management? Det kan da hende at noen bruker mitt Nr i snakkende stund.

Endret av Jungldyr
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Tror ikke at du som bruker kan finne hele kredittkort-nummeret i allefall.

5080264[/snapback]

Så fra du skriver inn Kredittkort nr'et på account management, så blir det "Sensurert" ?

Edit: Ville også høre om det er andre som har opplevd dette før? Og hva det er grunnet.

Endret av Jungldyr
Skrevet

Samme skjedde med meg. Jeg greier ikke finne den koden du trenger for å godkjende kortet, så jeg får ikke spilt.

Bruker Visa kort, er det de 3 eller 4 tallene som står på forsiden av kortet under den glinsene fuglen? (Nordea)

Må vente til i morgen, har brukt 3 forsøk nå...står at de sperrer kortet hvis jeg prøver mer. :cry:

Skrevet
Samme skjedde med meg. Jeg greier ikke finne den koden du trenger for å godkjende kortet, så jeg får ikke spilt.

Bruker Visa kort, er det de 3 eller 4 tallene som står på forsiden av kortet under den glinsene fuglen? (Nordea)

Må vente til i morgen, har brukt 3 forsøk nå...står at de sperrer kortet hvis jeg prøver mer. :cry:

5097318[/snapback]

Se bak på kortet, der ser du sannsynligvis "Kontrollnr." Jeg har 4 bokstaver og 3 tall, prøv å skrive inn tallet, slik jeg gjorde i går.

Skrevet (endret)

Funket det da?

Da prøver jeg det i kveld(må gå 24timer), skal også prøve de som er merkert på forsiden. Hvis ikke det funker må jeg vel kjøpe meg gamingcard...

Edit: du hadde sikkert ikke nevnt det hvis det ikke funket, prøver i kveld jeg. :p

Endret av Nikkor
Skrevet

Ja, men det funker av en rar grunn ikke nå. :dontgetit:

Jeg skal prøve forsiden der de fuglene glinser(4tall) og der det står kontroll nummer på kortet.

De du snakket om, står overhåndskriften, de funket ikke.

Skrevet (endret)
Hello,

Thank you for your email. Due to a unsuccessful payment for your first subscription the automatic payment system has been disabled. This system is currently under revision, and when this is complete then you can reactivate the automatic billing system again. You will likely have to add the next few payments manually before the new system is ready though.

If you have any further questions or problems don't hesitate to contact us again.

5100189[/snapback]

Fikk dette da jeg sendte de en mail og spurte hva som var grunnen :thumbup:

Endret av Jungldyr
Skrevet

5097318[/snapback]

Se bak på kortet, der ser du sannsynligvis "Kontrollnr." Jeg har 4 bokstaver og 3 tall, prøv å skrive inn tallet, slik jeg gjorde i går.

5098929[/snapback]

Det funka ikke,det stod noe om at kanskje kortet trengte en CCV kode, hva er det?

Skrevet

Visa numer har man ikke lov å oppbevare, derfor lagres kun en del av, eller ingenting av koden.

CCV kode er forøvrig de 3 siste sifrene bak på kortet, som gjerne står bak signaturen.

Skrevet

De funker ikke, jeg skjønner ikke hvorfor. Har brukt de før!

Tror siden er bugga, jeg prøvde 2 ganger nå. Ene gangen kom det at den koden var fei,l og på andre forsøket kommer det at kontonummeret, var rejected og at koden var feil.

Har brukt 4 dager på det tullet nå, uten å få spilt. Tror jeg heller får stikke til en spillbutikk å kjøpe et gamingcard, selv om det er så dyrt.

Skrevet

Forresten, over signaturen er det slike tall **** ***f eks 4000 300

Jeg har prøvd både 4000,300,000,400 og koden som står lenger opp på kortet som NeoRag tipset om.

Skrevet

Kan illustrere hvordan mitt Visa ser ut:

Gyldig t.o.m. 10/07

Fødselsnr. 140788 11111

Kontonr. 1111 11 11111

Kontrollnr. AAAA 111

Det jeg skrev inn var "111". Fikk ikke opp beskjed om at det var noen problemer når jeg trykte Accept. Står noen tal i samme rubrikk som signaturen min er i. Fikk dog ikke brukt kortet mitt i det hele tatt når jeg bestilte noe fra CDON.com i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...