Gå til innhold

Vannkjølt dual Athlon MP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt jobba!

Men et lite forslag: Bruk sort silkematt neste gang, det gir en penere finish! Ser ut som om du har brukt blank maling på fronten?

Hva har du av temperaturer rundt omkring da? Om du svarer, så husk å oppgi romtemperatur også! Ellers blir det vanskelig sammenligne, for den som ønsker det!

Lenke til kommentar

Bra jobba!

 

Bare et par ting, jeg har lyst til å nevne. Hadde fått bedre kjøling til radiator hvis du hadde kuttet et hull for den, istede for det orginale hullet som er der.

 

Tror også det kunne vært lurt å bytte til silikon slanger, disse holder mye lenger og er mer bøylige enn PVC slangen.

Og slangeklemmer er heller ikke det beste å bruke, men det går vel kanskje greit på PVC slanger, har en tendens til å gnage hull.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Takk for alle svar og tips. For å lakke cdromen og HDskuffene brukte jeg vanlig matt svart spraylakk. :grin:. Det ser ikke så bra på det ene bilde. jeg lakket det hele en gang til og de bildene ligger ikke ute. Skal legge dem ut så fort som mulig.

 

Tempen ligger rundt en 45C idle.(Da har jeg justert viftene mine så lavt at dem støyer lavere enn diskene). Jeg slo av alle viftene og lot maskinen stå på i over 2 timer, Da nermet dem seg 60C :smile:. Slår jeg alle viftene på fullt så holder dem seg rundt 38C eller noe.

 

Jeg er meget godt fornøyd med den nye kjølingen min.

 

Igjenn tusen takk for alle svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...