Svein_Jarle Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Hei. Da jeg ikke fikk San Andreas til å funke (se egen post), starta jeg Vice City. Yahoo! det funker!! Synes forøvrig det knuser San Andreas når det gjelder atmosfære. Men nok om elg. Under spilling har jeg merka noe veldig merkelig med grafikken. Jeg har opplevd at gjerder ikke har kommet til syne før jeg har kræsja i de (fordi de var usynlige), og at biler har kjørt gjennom bruer, og at jeg og alle andre har sørfa en halvmeter over asfalten. Dette begynner å bli veldig irriterende. I tillegg har jeg opplevd syyyk hakking under flere oppdrag (f.eks. det hvor jeg skal plante fire bomber i en byggeplass med mini-helikopter, når jeg flyr lavt), og ting loader ikke før det strengt talt er nødvendig. Dvs at når jeg kommer til enden av minikartet (ja, du leste riktig, enden av minikartet), begynner det å loade... Loadinga tar deg ikke mer enn et par sekunder, men den har aldri vært der før. (Har heller aldri prøvd Vice City på denne datamaskinen). Tenkte kanskje dette hadde noe med at "drawing distance" var på fult, så jeg skrudde den halvveis ned, uten at det ble noe bedre av den grunn... For å oppsummere litt, så er et av problemene at ting ikke tegnes i spillet, før jeg har stått intil dem en stund. Dette har skjedd foran butikker etc.. veldig kjipt. mvh Svein Jarle
Svein_Jarle Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 Da var dette også løst! Hadde installert en graphics fix patch som bare føkka opp grafikken hos de som ikke hadde problemet med versjon 1.0
Svein_Jarle Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 Rettelse.. det løste seg ikke ved å legge inn patchen, men ved å kjøre spillet i kompatibilitetsmodus for Windows 98/ME...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå