Dwagon Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Nå... hva synes folket om halloween i loins arch ? Jeg synes det var Overkult Endret 29. oktober 2005 av Dwagon
Morfiril Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Anet er de beste, end of story, no disscusion!
Dwagon Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 Anet er de beste, end of story, no disscusion! 5077406[/snapback] Jepp de er ikke helt borte vekk nei
DurinVIII Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Og hvem er "the mad king"? Noen som har en formening om dette?
Chasseur Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Halloween kvelden er vel egentlig på mandag?
Dwagon Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 noen som vet når Mad King kommer?? 5082569[/snapback] Han kommer vell i kveld vil jeg tro, men siden jeg ikke har nett hjemme får jeg ikke se "the mad king" men jeg tror at "The mad king" er kongen fra ascalon, han som kastet sønnen sin han rurik ut av landet, hvor rurik senere ble drept, og derfor er han blitt gal pga den nyheten
Chasseur Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Ikke umulig, men det kan være andre. Håper A.Net har bvaller av stål, og lanserer ett nytt område, som Cantha, og at kongen av Cantha har blitt gal, og lar dermed menn fra ascalon komme dit. Det hadde vært jevlig stilig, og gjøre de, istedenfor å annonsere det på forhånd!
DurinVIII Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Har tenkt (og håpet) på det jeg og, at dette er en lansering av noe nytt område eller noe. Hadde vært en jævlig kul måte å gjøre det på
brd Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 La meg få dette oppklart? Det kommer eit område i for bindelse med Helloween?
DurinVIII Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Neh...tror ikke det. Mad King har kommet nå, og han er på nå og da. Han leker med oss, og vi må gjøre diverse emotes, ellers dør vi, spille rock paper scissors med han og litt sånn. Brukte 8 witch brew etter at han stakk, ble litt føkka opp ja :!:
Marti Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Jeg ble forresten suspandert i 24 timer siden jeg bannet for mye til kongen. Var jo litt morsomt å se inn i klyngen av folk, og plutselig kommer det en rute med skrift opp; "GIVE ME THE FUCKING PUMPKIN" . Men gresskar fikk jeg . Pluss en masse ekstra halloween stash. Endret 31. oktober 2005 av Marti
DurinVIII Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Har gresskar til begge mine lvl20 Masse fyll og ståk for meg i dag. Fest med Witches Brew etter at kongen dro x2, og innvielse av guild hall hvor Eirik sponsa med skikkelig Deldrimorøl Edit: t3h leif Endret 31. oktober 2005 av DurinVIII
Dwagon Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 Når jeg leser dette blir jeg bare mer irritert på min isp som ikke greide å sende meg modemet mitt, og ikke F om det lille LAN'et jeg var på kunne vart lenger... jaja. var det noen som tok screenshots av "the mad king" ? Jeg hater å være uten nett hjemme.
Marti Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Seriøst han kongen var rå. Fortalte i fleng md middelmålige vitser som "Why did the Charr go over the wall?". "To get over on the other side! HAHAHAHA! I'm so funny tonight, but this party doesnt feel like its started yet. I have an idea! Lets all dance! I COMMAND YOU!". De som ikke brukte emoten /dance ble da drept. Slik holdt det på i 20 minutter, og det ble faktisk enda morsommere for hvert minutt som gikk .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå