Ozelot Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 FH 0.7 er komt ut, og jeg ville teste. Laster ned, og begynner og installere. på C: har jeg ca 600~ mb ledig(på en 6gb partisjon for Windows). Når jeg er 80 % ferdig med installasjonen, får jeg opp en feildmelding fra windows om at det er ingen plass igjen på c: . Jeg filen ligger på en annen partisjon med masse plass så det irriterer meg litt at det skal brukes plass av c: når jeg har så pass lite. Har forresten skrudd av pagefile, da jeg tror dette gjør at jeg har mindre plass. Hva kan jeg egentlig gjøre med dette ?
Share the pain Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Flytt Battlefield over på en annen partisjon med mer plass. det måtte jeg gjøre. Evt. avinstaller battlefield, slett filene som ligger i registeret. så installerer du battlefield på en partisjon med mye plass. Endret 29. oktober 2005 av Share the pain
Ozelot Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 Det ikke det at jeg har for lite plass på den partisjonen jeg installerer FH på, men plassen på c: minsker også (hvorfor gjør den det egentlig ?). Aner ikke hva jeg kan fjerne som ligger på c: uten å måtte ta en komplett format(alle spill\filmer ligger på en annen partisjon med masse plass).
Share the pain Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Les innlegget over. det er redigert.
Ozelot Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 (...) slett filene som ligger i registeret. 5077330[/snapback] Den må du forklare litt nærmere.
MrLee Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Bor gudsskyld ikke rediger registeret. Bare endre mappen windows lagrer temp filer. Win+Pause/break-> Advanced/avansert -> environment variables/miljøvariabler -> Under "system variables" finner du linja som heter TEMP og evt. TMP og bytter mappe/partisjon på disse. Da lagrer windows midlertidige filer på ny plass istedet for på C:\windows\temp. se om ikke det hjelper... edit: disclaimer: har ikke testet dette selv, og hvis det fucker opp pc'en din så er det din egen feil for ikke å ha gjort mer reserach Endret 29. oktober 2005 av MrLee
Share the pain Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Det virket fint å fjerne bf1942-filene som lå i windows-registeret, her. Brukte bare RegSupreme, som fjerner ting som ikke er i bruk, etc.
nahojdat Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Vel, enda en ulempe med små partisjoner... :!: Endret 29. oktober 2005 av nahojdat
Ozelot Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 Vel, enda en ulempe med små partisjoner... :!: 5078180[/snapback] I know, neste gang skal den bli på 10gb.
nahojdat Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Vel, enda en ulempe med små partisjoner... :!: 5078180[/snapback] I know, neste gang skal den bli på 10gb. 5079151[/snapback] Hehe, har egen harddisk til OS på 80gb, litt overdrevet men syntes ikke så liten hdd var verdt å partisjonere.. Anbefaler vanligvis ca 40gb, da har man plass til en del spill også, kjekt å ha med tanke på at spillene bare blir større, f.eks wow er på ca 4.5gb...
AiKi Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Du har jo muligheten til å endre på partisjonsstørrelsen med Partitionmagic og slike program da. Syntes det var veldig kjekt da D: ble for liten.
MrLee Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 ikke stol for mye på Partition magic og slike programmer sier jeg bare. Hører altfor ofte om folk som klarer å ødelegge alt data de har på harddisken med det programmet. ikke prøv det uten å ta backup av alt du ikke vil miste først iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå