pessimisten Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 vet ikke om det har noe med cs å gjøre, men når jeg joiner (vilken som helst) server får jeg popup fra jamba eller noe sånt ............hva f*** gjør jeg? (BTW: cs 1.6 for de som ikke fikk med seg det i emnetittelen)
-Teddy- Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Virus? Skannet med adaware? Virker som om det er noe med det der ja.
pessimisten Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Virus?Skannet med adaware? Virker som om det er noe med det der ja. 5072924[/snapback] har tatt virus søk med avast og adware søk med spybot s&d og ad-aware
Winydancer Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Har samme problem, ufatteli irriterende... Lastet ned "All-In-One SECRETMAKER".. Noe skit som jeg fant på www.download.com.. Funka i starten, men ikke nåe lenger..
Morfiril Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Løst denne hos svært mange, allerede nå vet jeg at dere har lastet ned ting fra fy fy sider eller warez. Men hjelper, men det funker ikke på absolut alle. Start -> Run-> Skriv her "msconfig" -> gå på "oppstart" -> avhak alle programmene dere ikke vil skal starte under oppstart. Noen av disse er de som lager pop-ups. Jeg avhaker allt jeg ikke vet hva er, visst det er noe du trenger og du har avhaket det er det bare å gå inn igjen og hake det på igjen. Dette øker oppstarts hastigheten også. MERK: Filen som lager pop-ups slettes ikke og ligger fortsatt på PC'en din. Dette har jeg ikke funnet løsningen på. Jo en løsning. Formatering.
A.J Green Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg bruker bare Opera og Firefox men når jeg joiner cs servere får jeg ie popups...
pessimisten Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 Bruker du Internet Explorer? 5074678[/snapback] bruker firefox, emn e har explorer på pc'en ja
pessimisten Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 Løst denne hos svært mange, allerede nå vet jeg at dere har lastet ned ting fra fy fy sider eller warez. Men hjelper, men det funker ikke på absolut alle. Start -> Run-> Skriv her "msconfig" -> gå på "oppstart" -> avhak alle programmene dere ikke vil skal starte under oppstart. Noen av disse er de som lager pop-ups. Jeg avhaker allt jeg ikke vet hva er, visst det er noe du trenger og du har avhaket det er det bare å gå inn igjen og hake det på igjen. Dette øker oppstarts hastigheten også. MERK: Filen som lager pop-ups slettes ikke og ligger fortsatt på PC'en din. Dette har jeg ikke funnet løsningen på. Jo en løsning. Formatering. 5074413[/snapback] det funka ikke.........men tror dere d går ann å fjerne Explorer slik at de ikke kommer eller er det et prog som kan fjerne de? (har spybotS&D, no-ads og ad-aware)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå