Gå til innhold

Call of Cthulhu: Dark Corners of Earth Forsinket?!


Anbefalte innlegg

Call of Cthulhu: Dark Corners of Earth hadde US release den 24/10/2005, den europeiske retailen skulle hatt release idag!! 28/10/2005. Er det noen her som har anskaffet seg dette spillet? Det har jo vært flere release dates på dette spillet, men nå syns jeg de har drøyet det lenge nok. Alle spill-butikkene jeg har snakket med idag hadde ikke fått spillet inn. Noen andre sjeler som venter iherdig på å snoke rundt i H.P Lovecraft`s verden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Call of Cthulhu: Dark Corners of Earth hadde US release den 24/10/2005, den europeiske retailen skulle hatt release idag!! 28/10/2005. Er det noen her som har anskaffet seg dette spillet? Det har jo vært flere release dates på dette spillet, men nå syns jeg de har drøyet det lenge nok. Alle spill-butikkene jeg har snakket med idag hadde ikke fått spillet inn. Noen andre sjeler som venter iherdig på å snoke rundt i H.P Lovecraft`s verden?

5072249[/snapback]

 

 

hehe nytt for meg at coc finnes til pc. godt gammelt rollespill..

Lenke til kommentar
Call of Cthulhu: Dark Corners of Earth hadde US release den 24/10/2005, den europeiske retailen skulle hatt release idag!! 28/10/2005. Er det noen her som har anskaffet seg dette spillet? Det har jo vært flere release dates på dette spillet, men nå syns jeg de har drøyet det lenge nok. Alle spill-butikkene jeg har snakket med idag hadde ikke fått spillet inn. Noen andre sjeler som venter iherdig på å snoke rundt i H.P Lovecraft`s verden?

5072249[/snapback]

 

 

hehe nytt for meg at coc finnes til pc. godt gammelt rollespill..

5072381[/snapback]

 

Release date til XBoX er idag, mens PC er over nyttår... men spillet preger fortsatt ikke hyllene! :no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som har testet dette spillet på xbox? Har ikke fått tid til å prøve det enda, men må se om jeg klarer å legge av noen timer til det neste uke.

5131824[/snapback]

 

Så en videoanmeldelse av det på Gamespot og det så helt godkjent ut, men ikke noe mer, men jeg kan forstå at det appelerer til hardbarkede CoC fans. Har kjent noen av de raringene før ja. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som har testet dette spillet på xbox? Har ikke fått tid til å prøve det enda, men må se om jeg klarer å legge av noen timer til det neste uke.

5131824[/snapback]

 

Jeg har prøvd det:D

Tror det er et av de bedre utgavene av CoC som jeg har prøvd... Liker "Sanety" feelingen i spillet. Dette er et must for CoC fans ;);)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...