Gå til innhold

World of Warcraft - The burning Crusade. Ekte


Anbefalte innlegg

Det har vært mange fake rykter med regner denne som mer seriøs:

 

http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/

 

An increase in the level cap to 70

Two new playable races, including the magical Blood Elves

New starting zones in Quel'Thalas and beyond

The entire new continent of Outland, reachable through the

Dark Portal

Many new high-level dungeons to explore in Azeroth,

Outland, and elsewhere

New flying mounts in Outland

Many new and dangerous monsters, including epic world

bosses

Hundreds of new quests

Hundreds of new items

A new profession: Jewelcrafting

Socketed items

And much, much more...

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kult, gleder meg, lurer på hva de gjør med ingame content siden level increase blir 70 :)

5072163[/snapback]

Outland blir, som det står, et nytt kontinent med masse ny content. Det kommer også mere content andre steder. For å komme til Outland må en være lvl 55 eller noe der omkring. Leste noe om at det skulle være et server-wide quest som gjør at en skal samle sider til en spellbok som skal åpne portalen til Outland (tror det var til Outland ihvertfall). Husker ikke detaljene, det stod i en artikkel som det ble linket til i stricky-tråden om patchnotes. Dette var screens som muligens ikke er helt lovlige så mulig de er/blir fjerna. Stod også mye annen informasjon der som stemmer med det som står hos worldofwarcraft.com.

Lenke til kommentar

Herregud så kjipt det med level cap increase. Nå blir veldige gode items bare god, og gode ting blir dårlige :hrm:

 

Blizzard er noen blodsugende vampyrer. De legger bare til konstant nytt, sånn at man ALDRI blir ferdig med dette spillet. Nei huff.

 

Når expansion kommer, kan man fortsatt spille vanlig Wow da uten expansion?

Frister ikke så veldig å bruke ti talls timer på å queste og levle igjen.

Lenke til kommentar
Herregud så kjipt det med level cap increase. Nå blir veldige gode items bare god, og gode ting blir dårlige  :hrm:

 

Blizzard er noen blodsugende vampyrer. De legger bare til konstant nytt, sånn at man ALDRI blir ferdig med dette spillet. Nei huff.

 

Når expansion kommer, kan man fortsatt spille vanlig Wow da uten expansion?

Frister ikke så veldig å bruke ti talls timer på å queste og levle igjen.

5072267[/snapback]

 

 

Er ikke sikkert det blir like "sterke" levler som vanlige levler. kanskje hero-classes?

Lenke til kommentar
Herregud så kjipt det med level cap increase. Nå blir veldige gode items bare god, og gode ting blir dårlige  :hrm:

 

Blizzard er noen blodsugende vampyrer. De legger bare til konstant nytt, sånn at man ALDRI blir ferdig med dette spillet. Nei huff.

 

Når expansion kommer, kan man fortsatt spille vanlig Wow da uten expansion?

Frister ikke så veldig å bruke ti talls timer på å queste og levle igjen.

5072267[/snapback]

Som jeg skriver i denne tråden så er jeg uenig. Det er jo litt av poenget med et slikt spill at det skal komme nye ting. Hvis ikke burde de ihvertfall ikke tatt 100kr måneden for det ;)

 

Hvorfor vil du være ferdig med spillet?

 

(men for all del, folk må ha hver sin smak :))

 

EDIT: Der quota pinglepolle det som ble skrevet, så. Han har gode poeng, men jeg er som sagt litt uenig :))

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Herregud så kjipt det med level cap increase. Nå blir veldige gode items bare god, og gode ting blir dårlige  :hrm:

 

5072267[/snapback]

 

Jeg skrev omtrent det samme som deg om dette i en annen tråd på forumet. Jeg quoter svaret og klipper og limer det jeg skrev etterpå:

 

Med andre ord syns du mer content og mulighet for mer spilling er negativt? Tror du ikke mange går litt lei dersom det ikke kommer noe nytt? Det ville jeg gjort, men vi er jo forskjellige.... Uansett så kommer det jo flere og bedre ting en kan strebe etter å oppnå - vi har da hele tiden visst at nye ting blir lagt til etterhvert.

 

En kan jo kaste vekk en del tid tidligere i spillet også ved å skaffe items, gjøre alle quests og instanser osv, men er ikke dette egentlig det spillet går ut på? Virker på mange at det å få/oppnå noe er det som betyr noe og ikke veien dit. Level 1-60 betyr altså ikke noe, det er bare noe en må gjøre for å gjør end-game ting?! Jeg er ihvertfall totalt uenig i det.

 

Jeg skjønner poenget ditt, og for meg er det det å oppnå mål i form av items og døde bwl-bosser som er morsomt, for deretter å kunne bruke disse itemene til å være ekstra sterk i PvP (jeg legger til at min største glede i spillet er å oppnå nye mål med guildet mitt, eksempelvis da vi tok ragnaros for første gang). Jeg innrømmer gjerne at mye tid har gått med til kjedelige ting for å få litt bedre items. Du må heller ikke tro at jeg ser veien til 60 som en jobb i stedet for moro, men progresjon er min største drivkraft i spillet.

 

Jeg innser at dette (utvide til lvl 70) er en grei måte å utvide spillbarheten til spillet, men for meg har dette vært et spill som jeg ikke har planlagt å spille i det uendelige, men å spille til jeg er ferdig, dvs drept de sterkeste "bossene" og fått det beste utstyret. Moro etter dette vil være å spille PvP med utstyret jeg har utifra dette. Det virker som om blizzard har tenkt det annerledes:P (i et spill med månedsavgift er de selvsagt interessert i at vi spiller så lenge som mulig).

 

Jeg har begrenset tid til å spille WoW. Dersom min progresjon ikke kan få noen ende som virker realistisk å oppnå, vil jeg miste motet.

 

Løsningen min blir nok enten

 

-å ikke kjøpe ekspansion pack og fortsette med gamle wow etter at ekspansion kommer, og spille på lvl 60 content i PvP og andre ting med mitt ("zomgwtfpwn-utstyr" til jeg er lei.

 

eller

 

-å kjøpe ekspansion pack starte på nytt i ekspansion med en ny klasse og motsatt faksjon og å ta dette som et helt nytt spill der spillet slutter etter de sterkeste "bossene" ved lvl 70 (i stedet for ved lvl 60). Dette vil til slutt ende i det samme problemet igjen, da en ny ekspansionpack kommer og lvlcapen blir ytterligere økt.

 

Jeg vil ikke overføre min lvl 60-karakter til ekspansionpacken og fortsette der. Jeg hadde sannsynligvis ikke hatt det samme synet om jeg akkurat hadde blitt lvl 60 og hadde hatt utstyr deretter.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
socketed items :( . nå blir folk enda mere grådig

5072280[/snapback]

 

Yay!! Dette var noe jeg VIRKELIG hadde likt å se, i og med at Diablo 2 ble et helt nytt spill på grunn av sockets/jewels og runewords.

 

Fyttigrisen, som jeg gleder meg. :D

5072382[/snapback]

tviler på at det blir som i Diablo. tror heller det blir noe lignende enchanting.

 

men det hadde vært helt sinnsykt kult om en av de store bossene i en av de nye instancene hadde droppet en helt utrolig bra, epic stein, som man kunne putta i sverdet sitt og dermed gjort sverdet tre ganger så bra.

Lenke til kommentar
haha, alliance får moonkinform-aktig rase :p. kommer til å le meg ihjel hvis jeg skal sloss mot en panda

5072836[/snapback]

Tror at padaren vil bli en morsom rase å spille jeg.

 

Tror også at horde fikk Blood Elf på grunn av utseendet. Mange valgte alliance utelukkende på grunn av utseende fordi at horde ser onde ut osv.

 

Jeg vil tro at Blood Elf vil hjelpe bra mtp balansering av faksjoner på enkelte realms som trenger all den hjelp man kan få.

 

Nå gjenstår det bare å se hvilken rase alliance får, tror og håper på pandaren, ettersom de allerede er kjent i forhold til Draenei som etter min mening ikke vil appelere til massene.

 

Dessuten er det nok pandaen som vil le hvis pandaren får like imba racials som BE. :tease:

Endret av eMPea
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...