Gå til innhold

ditt beste "lucky shot" i BF2


Anbefalte innlegg

ja som tittelen sier, hva er ditt beste "Lucky shot" i BF2. Lucky shot betyr kort sagt skudd som man ikke forventer at treffer eller bare skudd som du skyter i helt tilfeldige retninger og som treffer.

 

får vel legge fram eksempel:

bane: Karkland

server: husker ikke, HDS BF2 Server eller noe

Situasjon: Jeg sitter i TOW'en like ved broen og kjeder meg. Skyter et skudd ut i tåka mot broa. Treffer tilfeldigvis en Humvee :evil::dremel:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maschtuur city: Sitter i black hawk og commander spotter på eit flag langt borte. Eg begynner å skyter mot det flagget og dreper to.

 

Sharqi penisula: Eg er sniper og møter på fienden foran trynet mitt, skyter med m95 uten sikte og jaggu drepte eg han.

 

Dalian Plant: Eg og Catch|owen sitt i apache, eg er andrepilot. Så eg skyter userguided og håper noko dukker opp, der kommer jaggu eit fullt blackhawk og eg klarer å treffe det på halen. :D

Endret av Kjet!l^
Lenke til kommentar
Maschtuur  city: Sitter i black hawk og commander spotter på eit flag langt borte. Eg begynner å skyter mot det flagget og dreper to.

 

Dalian Plant: Eg og Catch|owen sitt i apache, eg er andrepilot. Så eg skyter userguided og håper noko dukker opp, der kommer jaggu eit fullt blackhawk og eg klarer å treffe det på halen. :D

5072218[/snapback]

 

nais :dribble:

Lenke til kommentar

får slenge meg på

 

på karkland, jeg kom rund hjørnet ved det første mec cp, og der sto det en mann, jeg hadde sniperen oppe, jeg skyter bare på han, men jeg treffer en som står bak han som jeg ikke ser!! ooo0o0.. hehe..

 

jeg har en til, husker ikke hva den heter men det er et tv tårn der som mec skal ta...

ja jeg spawner oppe på det taket der heli står, som assult, jeg skyter med m203 mot en mec base og jeg dreper 4 styk. hehe.. tror jeg traff en bil ellns..

Lenke til kommentar

Har vel kanskje flere slike, men det jeg husker best var dette på D.Oilfields. Oppe i skjul bak en bygning med bare noe få liv igjen. Lå bare og venta på nådestøtet fra et hocus like i nærheten. Det kjempet om flagget jeg ville ta.

Så sendte jeg et skudd "ut i natta", og dermed ble det to kills på meg! :dribble:

 

Ble veldig overrasket, men det hocus`et var nok betydelig skadet fra tidligere kamper, så mine få skudd var nok bare dråpen som...osv.

Lenke til kommentar

spilte nettopp på Kubra Dam, satt på 50.cal i M1A2 like ved demningen. Plutselig ser jeg en tank, og skriver lynkjapt "Enemy tank at 10 o'clock" (mye mer gøyalt å skrive det enn å bruke radioen) og sjåføren skyter den. for å hjelpe litt fyrer jeg av 50.calen min.

 

Bak T90'en står det tilfeldigvis opp til 7 infantrister som trodde var trygge :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...