Gå til innhold

Coop pc. bra til prisen?

marcen_f

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ser ikke ut til å være analog video inngang, så om du klarer deg uten denne så er sikkert maskinen bra den! :)

5071497[/snapback]

Og det vil si...? Noen som vet om støy, bateritid og om den har bluetooth??

Skrevet

tror ikek den har blåtann nei, hvis du ser på dinside så testet de den forrige modellen. skal være gankse like, bortsett fra at de skal ha bedret batterilevetiden. vet ikke om batteriet har blitt bedre, men ellers ganske like mtp på det du spurte om

Skrevet

Den har analog video inngang på TV kortet. Jeg har en eldre Coop PC, og den har jeg brukt til å ta opp video på fra analog video inngang. Tror ikke det er blåtann.

Kongen av Karmøy har mistet kongetittelen siden han svarer på noe som ikke ble spurt om. :thumbdown:

Skrevet (endret)

Takk :thumbup: da stoler jeg på at den er det beste valget. Noen som har DENNE pcen med erfaringer? Hva med denne søk på: 23752

http://www.siba.no/? er ikke den bedre til samme pris? hvordan er sjermkortet på den?? :dontgetit:

Edit: link

Endret av marcen_f
  • 3 uker senere...
Skrevet

Litt sent nå, men kan legge til at pc'en min (som er forrige variant av coop-pc'en, men med mindre ram og annet skjermkort) har bluetooth. Og den funker ypperlig i både linux og windows :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...