Gå til innhold

NZXT Lexa


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Et skikkelig møkkakabinett!

 

Dette kabinettet er mindre verdt enn innpakningen.

 

Demontering av stativer/hyller innvendig krever skjærebrenner, vinkelsliper og en pakt med djevelen; samt en god porsjon tålmodighet. Når det er sagt er det MANGE kabinetter som ikke er stort bedre på nettopp dette punktet.

 

Enkel montering? Bullshit. Stativene/brønnene er simpelthen idiotiske. Det er lagt opp til at alle enheter som DVD leser/skriver, harddisk, m.m. skal påmonteres plastskinner. Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg synes det er greit at kjøkkenredskap befinner seg i skuffer m/skinner ettersom det rett som det er er aktuelt å bruke disse. Komponenter derimot; behøver slett ikke stå på skinner. Legg til den ikke ubetydelige detaljen at skinnene passer SVÆRT DÅRLIG i sporene. Mye kødding og dikking for noe som er fullstendig unødvendig.Det eneste unntaket er skinnene i den nederste brønnen; de passer faktisk nesten helt greit. Ellers er kabinettet trangt; antallet vifter er unødvendig høyt (og ideen om vifte på venstre sidedør burde bare verdt det; en idé). En eller annen idiot (eller flere) på designavdelingen for ubrukelige ideer hos NZXT fant ut hva de skulle gjøre med restavfallet av plast iallefall. Det er faktisk bra det da; at man forsøker å utnytte avfallet. Problemet er at de valgte å slenge det bakpå dette møkkakabinettet - som om det ikke sugde nok fra før av. Denne plastrammen har ingen funksjon overhodet annet enn at den forsinker deg dersom du ønsker å skru av en sidedør. Jeg vet iallefall hva jeg skal gjøre med restavfall: hive dritten.

 

Kanskje resten av kabinettet følger med? Forbannet drittkabinett.

 

Styr unna dette kabinettet; ja styr like godt unna denne produsenten. Dersom du ikke har noe i mot å kaste penger i dass; ja da anbefaler jeg deg faktisk å gjøre nettopp det. Tror det er en mye bedre måte å anvende pengene på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...