Ondskapen Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Jeg har fått Office Pro på Engelsk, det er jo til å overleve men iriterende. Kn jeg få det på norsk på en gratis og lovlig måte eller bare gratis ? Endret 29. oktober 2005 av thomas ll
Rippey Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Hva med å ringe eller sende en mail til Microsoft og forklare dem at du har en engelsk versjon, og vil gjerne bytte den med en norsk?
Jankee Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Flyttes fra windows til programvare. "gode" tips om forskjellige "gratis"-metoder er ikkje ønska på dette forumet.
Ondskapen Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Sorry... Er det noen sprøk pakke jeg kan laste ned eller noe sånt fra microsoft sin hjemme side?
Slettetavmeg Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Skal du ha selve programmet på norsk, så må du kjøpe det på norsk. Enkelt og greit. Skal du bare ha norsk stavekontroll etc. så kan du kjøpe det av Microsoft. De selger det så vidt jeg vet over nettet.
Darkshade Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 bruk open office da vel, det er gratis har mange språkpakker og jeg synes det er mye bedre en ms office
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå