Gå til innhold

Slettet character som jeg vil ha tilbake..

Anbefalte innlegg

Skrevet
trenger man vel heller ikke. Blizzard har jo ett register over alle characters på den aktuelle accounten. så om du sier rase, klasse og omtrentlig level, så finner de den fort...

5068818[/snapback]

Da møtte jeg tydeligvis på en vrien GM, for han nektet som sagt å gjenopprette de characteren jeg ikke husket navn på - selv om jeg husket level, rase og klasse.

Balnazzar forresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, det varierer vel fra GM til GM, Tviler Blizzard har en policy som sier at GM må gjøre det. Det er ditt eget ansvar å slette characters tross alt...

Skrevet

Ledern i guilden min klarte å slette sin lvl60 gnome rogue med masse epics (bl.a. tier 2) når han skulle slette noen gamle characters. Heldigvis fikk han den tilbake. ;)

Skrevet
hvor mange ganger kan man få tilbake characters?

5068704[/snapback]

jeg vet ikke hvor mange man characters man kan få tilbake, men jeg har fått to tilbake en på burning legion og en på burning blade dett gikk som smurt.. jeg tror man kan få tilbake så mange man vil men som sagt er jeg ikke sikker.

Skrevet
hvor mange ganger kan man få tilbake characters?

5068704[/snapback]

jeg vet ikke hvor mange man characters man kan få tilbake, men jeg har fått to tilbake en på burning legion og en på burning blade dett gikk som smurt.. jeg tror man kan få tilbake så mange man vil men som sagt er jeg ikke sikker.

5070020[/snapback]

OT: Hva spiller du på burning legion?

stjonas orc rogue :)

Skrevet

Ganske utrolig at du har spilt i et par måneder ingame-time for å nå level 60, også husker du ikke navnet på karakteren din engang? Får da være måte på hvor mye ekstra-arbeid du skal lage for GM'ene. Skal de søke gjennom den gigantiske databasen sin med dine vage søkekriterier til grunn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...