hnki Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 hmmz, jeg har akkurat kjøpt meg ny pc, amd64 3700+ , 1gb ram(twinmos) , ati radeon power color X850 pro. jeg sliter litt med fps ingame cs, burde vel ikke gjøre detta ? .. noen som har noen forslag til hva som er galt, evnt hva jeg burde gjøre? Ktnx:)))
ikkeeksisterendebruker Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 har du LCD skjerm må du slå av Vsync først... Og så må du skrive fps_max 101 i console
Rippey Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 har du LCD skjerm må du slå av Vsync først... Og så må du skrive fps_max 101 i console 5061580[/snapback] Det må han strengt tatt bare gjøre hvis det er CS det er snakk om. Sjekket stickyen i CS forumet btw?
hnki Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Skrevet 27. oktober 2005 har du LCD skjerm må du slå av Vsync først... Og så må du skrive fps_max 101 i console 5061580[/snapback] Det må han strengt tatt bare gjøre hvis det er CS det er snakk om. Sjekket stickyen i CS forumet btw? 5066380[/snapback] hmz hakke sjekket der, skal sjekke. har slått av VS ja det er jo det første man sjekker ... tester ut noe virus scans og shiat , bytta fra vanlig explorer til opera også , sjekke om noe av dette funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå