Gjest Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 min mening er at gnomer ikke hører til i warcraft, de bare kom fordi at alliance trengte en til rase. alle velger gnome, og det er teit. vi i horde hater dem spesielt, de er så små og stygge. ..hva er din mening?
Blib Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Alle velger gnome? Har du sett statistikken? Gnome er den minst spillte rasen på Alliance-siden, iallefall sist jeg sjekket. Og so what om rasen ikke har noen fancy bakgrunn?
Maynard James Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Gnome eier jo da digger gnome warlock på felsteedn sin
gamer73 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Enig...dem er små og stygge! Men mange spiller dem sikkert pga at dem vil være annerledes enn mennesker liksom. På samme måte som dere i horde spiller horde. Dere er til forskjell stor og stygg Kult at noen gidder å være annerledes, jeg vil det ikke!
Spokem Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hvem har vel tøffere /dance enn gnomes? C'mon!
Gjest Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 kanskje på wow-europe i honor rankingen, men de fleste i lvl60 er vanlige rollespillere, som likegodt kunne ha spilt everquest eller guildwars. ekte warcraft spillere som er fan av alle warcraft spillene velger som regel orc. jeg synes det er uorginalt å velge gnome.
Empire of the Sub Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Gnomer er stygge. Men hadde jeg vært Alliance, ville jeg valgt gnom
gamer73 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hvem har vel tøffere /dance enn gnomes? C'mon! LOL..sant det, men når morsomheten av dansen er over, så må man fremdeles spille med en stygg og liten spillfigur.
holst84 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 kanskje på wow-europe i honor rankingen, men de fleste i lvl60 er vanlige rollespillere, som likegodt kunne ha spilt everquest eller guildwars. ekte warcraft spillere som er fan av alle warcraft spillene velger som regel orc. jeg synes det er uorginalt å velge gnome. 5061304[/snapback] Du har så rett. Jeg stemmer for at alle andre raser enn orcer blir slettet fra spillet^^ Tenk så originalt det hadde blitt....
Gjest Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 hvis jeg hadde vert alliance, hadde jeg vert human eller dwarf
dimdal Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Gnomes er stygge dyr, men er det noe jeg hater enda mer en gnomes så er det de støgga beista av noen feite faens dwarfjævler. ÆSJ! *Spytte på dwarves* Edit: Bytta ut "Dverg" med "Dwarf", mener jo såklart bare ingame:) Dverger i real-life er artige karer! Endret 26. oktober 2005 av dimdal
Spokem Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Warcraft: Orcs and Humans! Joda, er du fan så er du fan. Men seriøst, kjedelig om det hadde vært bare 2 raser å velge mellom...
Gjest Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 for noen år siden, når jeg fikk høre om WOW, da ver jeg sikker på at jeg ville vert nightelf. men nå har jeg skjiftet mening. dødsmange er nightelf, og det er teit.
Ildflue Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Gnomes er stygge dyr, men er det noe jeg hater enda mer en gnomes så er det de støgga beista av noen feite faens dwarfjævler. ÆSJ! *Spytte på dwarves* Edit: Bytta ut "Dverg" med "Dwarf", mener jo såklart bare ingame:) Dverger i real-life er artige karer! 5061331[/snapback] Dwarfs har den beste Racialen da (imo) Hva skulle en warrior gjort uten Dwarf priest? Berserker rage?
gamer73 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 for noen år siden, når jeg fikk høre om WOW, da ver jeg sikker på at jeg ville vert nightelf. men nå har jeg skjiftet mening. dødsmange er nightelf, og det er teit. Det er ikke teit å velge det mange andre har gjort er det? Man må spille det man liker, og er det mange andre som liker det samme som du så ser jeg ikke noe teit elelr galt i det.
Gjest Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 hvis vi ser på hode siden.. tauren ser helt anerledes ut en på warcraft3, og ofte er all i gruppen min tauren. det blir ganske uvariert, all ser nesten like ut. jeg blir ofte lei av undead og, de burde holde seg i azeroth. undead, pell dere ut av kalimdor
Dynejonas Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Gnomes har 5% ekstra intelect, det er i allefall derfor jeg valgte gnome for min warlock. Endret 26. oktober 2005 av PyroCX
Gjest Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 la oss lage en avstmeing om hvilken rase vi spiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå