random_wannabe Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hei. Det her er litt flaut, men idag prøvde jeg å legge inn nytt tema på ett phpBB forum. Når jeg var ferdig så prøvde jeg å vise det, men det kom opp at den mangla en viktig fil. Det verste er at jeg er eneste admin, så ingen andre kan bytte tilbake til den stilen for meg. Nettlesern har satt seg på å huske passordet i noen timer framover og. Så, jeg må kunne uten admin rettigheter å kunne resette hvilken tema den skal vise på meg. Er det mulig? Helst uten å måtte starte opp forumet på nytt.. Takker for hjelp. Spør hvis jeg har uttrykt meg uklart
toretors Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hva skjer hvis du fjerner temaet fra serveren?
random_wannabe Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Har prøvd, men det går ikke EDIT: Det går å fjerne det, jeg mente at det ikke gjorde forskjell. Endret 26. oktober 2005 av lilleslem
random_wannabe Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Fant en guide på www.phpbb.no http://phpbb.no/kb/kb.php?mode=article&k=52 Så nå er alt fiksa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå