toretang5 Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Da jeg skiftet dek i går, så jeg at den plastikk "strømpen" som ligger rundt mine bakre støtdempere, var nesten helt ødelagt på høyre siden. Den var revnet til den store gullmedalje, og hang såvidt fast nede. Hva kalles denne "strømpen"? Foring? Hva skjer når den ryker helt? Hvor mye koster det å ordne?
Opus Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Er ikke krise om støvmansjetten ryker, men du bør skifte den ved en anledning. Hva det koster er umulig å svare på da du ikke skriver hvordan bil du har. Verksteder tar forskjellig pris i tillegg.
exs Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 (endret) har du relativt nye dempere så er ikke garantien gyldig uten støvmansjetter Endret 26. oktober 2005 av exs
Dan Stamnes Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 mansjettene har også en funksjon.. hindre at dritt og møkk setter seg på demperen.. for det vil med tiden slipe demperstaget. som igjen resulterer til olje/gass lekkasje.. og da er demperen ferdig med sin tjeneste... skaff nye "universal" mansjett
L O G I M A N Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Du kan jo prøve å lappe den sammen med gaffateip/strips så den holder seg på inntil du får bytta den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå