Mythos Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg har et problem på den ene maskinen her hjemme. Jeg kommer ikke inn på siden http://support.asus.com/ . Feilen er den samme på Firefox og Internet Explorer. The page cannot be displayedYou have attempted to execute a CGI, ISAPI, or other executable program from a directory that does not allow programs to be executed. -------------------------------------------------------------------------------- Please try the following: Contact the Web site administrator if you believe this directory should allow execute access. HTTP Error 403.1 - Forbidden: Execute access is denied. Internet Information Services (IIS) -------------------------------------------------------------------------------- Jeg har to maskiner, og den jeg ikke kommer inn fra er en bærbar med trådløst nett. På den stasjonære maskinen min kommer jeg inn. Jeg har ikke opplevd tilsvarende på andre sider. Noen som har gode ideer om hva som er årsaken til denne feilen?
Mythos Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Jeg fikk det til å virke igjen uten at jeg helt forstår hvorfor. Gikk inn på Internet Options/Avansert. Der fjernet jeg haken foran Use JRE 1.5.0_04... Da virket det på både FF og IE. Så satte jeg haken tilbake, og det virker fremdeles. Skjønner ikke hva som skjedde, men det hadde tydeligvis noe med Java å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå