Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor selge bil?


voluz

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en bil som er litt vanskelig å få solgt... i såfall på det private markedet.

 

Noen som har tips om hvordan man kan kvitte seg med bilen og samtidig få mest mulig igjen for den?

 

Er det bruktbilforhandlere som kjøper opp biler? (Uten at jeg må kjøpe en ny hos dem.)

 

På det private markedet regner jeg med bilen er verdt minst 60 tusen kroner, men den er tungsolgt... Rimelig ukjent merke etc., og den er jo noen år gammel.

 

Håper noen har peil på bra "salgskanaler". ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar! Og tar gjerne imot flere. ;)

 

Bilen er en Mitsubishi Sigma, en rimelig ukjent bil kan man si... (For de fleste isåfall.)

 

Har allerede lagt den ut på AutoDB, men der var det lite respons å få... Ser at andre Sigma'er på Finn.no og AutoDB har ligget der i månedsvis, noen tilogmed i over 1 år...

 

Så de selges ikke akkurat som varmt hvetebrød, tross mye bil for pengene. (Spør du meg da...)

Lenke til kommentar
Sigma er jo kjempefine biler da! Husker jeg så en ny i butikk da jeg var liten til en halv mill eller noe sånt  :)

 

 

Men ja...ikke blant de mest lettsolgte. Vi kan bytte likt  :tease:

5052014[/snapback]

Hehe, fine biler ja, absolutt.... jeg har topputgaven med 4WS, el. nivåjustering, skinninteriør, soltak osv., 3.0 DOCH V6 24v på 205 hk også. Har i tillegg investert i full DEFA-pakke. Topputgavene skal jo normalt være mer lettsolgt, men vet ikke om det gjelder i denne omgang, hehe...

 

Kostet 780 000,- ny den jeg har nå... 92-modell. Håper å få igjen 60-75 tusen kroner, hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...