Gå til innhold

Cooler Master - erfaringer?


Anbefalte innlegg

Hallo, folks!

Tenkte på et nytt kabinett som ikke sprenger budsjettet, men samtidig er greit nok stillegående.

 

Har sjekka ut 2 stk. Cooler Master, men lurer på om noen har noen erfaringer å komme med?

 

De er:

Cooler Master Cavalier 3 og Cooler Master Centurion 531 (fant ingen dugande link..)

 

Er disse nogenlunde stillegående og hvordan ligger det ann med kjøling?

 

Takker for svarm hvis noen har no å komme med! Evt om noen har noen stillgående, kjølinge alternativ til ca samme pris (800,-)!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kan med gode erfaringer anbefale CM Stacker...Genialt kabinett..

 

Bra kjøling og god plass...

5064182[/snapback]

 

Jeg melder meg på den! Det er enorm plass inni! En kamerat av meg har akkurat fått det, og jeg har akkurat hjulpet han med å plassere xboxen hans inne i kabinettet, sammen med pcen :D . Så god plass er det faktisk ;) . Det er veldig stilrent og fint også :)

Lenke til kommentar
Jeg melder meg på den! Det er enorm plass inni! En kamerat av meg har akkurat fått det, og jeg har akkurat hjulpet han med å plassere xboxen hans inne i kabinettet, sammen med pcen :D . Så god plass er det faktisk ;) . Det er veldig stilrent og fint også :)

5064215[/snapback]

 

Oi kjenner jeg vil se bildet av den maskinen med xboxen inni

 

EDIT: leif

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

Jeg har CoolerMaster Cavalier 3. Er egentlig kjempe fornøyd. Det bråker kanskje litt. Ikke så veldig mye som man legger merke til, og det er kjølig. 32 grader på prosessoren nå.

 

Edit. Bomma på noen tall der. Ikke 27, men 32.

 

Jeg har en AMD 3400+, og 2 vifter. en 80mm på CPU'n og en 120mm bak.

Endret av Bimmelom
Lenke til kommentar
Jeg melder meg på den! Det er enorm plass inni! En kamerat av meg har akkurat fått det, og jeg har akkurat hjulpet han med å plassere xboxen hans inne i kabinettet, sammen med pcen :D . Så god plass er det faktisk ;) . Det er veldig stilrent og fint også :)

5064215[/snapback]

 

Oi kjenner jeg vil se bildet av den maskinen med xboxen inni

 

EDIT: leif

5064695[/snapback]

 

Hehe, mulig jeg kan be han ta et bilde, men han er en som gjør alt veldig fort og slurvete, så det ser ikke pent ut. Men det fungerer veldig fint da :) . Bortsett fra at jeg fikk den helvetes loddejobben med å forlenge psu kabelen :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...