Zeph Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Søstera mi registrerte seg på Ebay, tysk Ebay av ein eller annan grunn. Problemet er at ho ikkje har fått ein e-post med bekreftelseskode. Ho har fått ein e-post på tysk, med masse reglement og forskrifter. Tittelen på e-posten er som følger: Allgemeine Geschäftbedingungen für die Nutzung von eBay.de, eBay.at, eBay.ch Oversatt til engelsk med Freetranslation: General business conditions for the utilization of eBAY de, eBAY. at, eBAY. ch Har googla litt og fant ein som meinte at bekreftelseseposten kan ta 48 timar å få, so me har eit håp om at den kjem. Eg har prøvd å sende ny kode på Ebay sine sider, men ho får berre den samme e-posten med reglementet. Eg veit ikkje om ein tysk Ebay-konto kan brukast på co.uk og com, men eg hadde eit håp om at språket kan endrast i brukarprofilen eller at kontoen kan slettast så ho kan oppretta ny på .co.uk.
sKRud Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Har ikke noe å si hvor du registerer deg. Er du bruker hos Ebay så er du det. Kan kan jo prøve å registrer deg hos ebay.com, det går som regel litt hurtigere der enn hos de andre.
Zeph Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Å registrere seg på nytt blir eit alternativ ja, men det er jo greit å ha kontoen på den rette e-postadressa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå