Gå til innhold

Ny bærbar til spill og skolebruk.


Choo

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg er en student på 18 år som lurer på hvilken bærbar i en anstendig prisklasse som skal brukes til skolebruk (innen media med videoredigering, bilderedigering, lyd osv)

men også til spilling (World of Warcraft for det meste =P )

 

Så, jeg har null peiling på bærbare PC'r så tar gjerne imot forslag og hvordan/hvorfor og egne erfarninger=)

 

mvh

André.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei  :)

 

Jeg er en student på 18 år som lurer på hvilken bærbar i en anstendig prisklasse som skal brukes til skolebruk (innen media med videoredigering, bilderedigering, lyd osv)

men også til spilling (World of Warcraft for det meste =P )

 

Så, jeg har null peiling på bærbare PC'r så tar gjerne imot forslag og hvordan/hvorfor og egne erfarninger=)

 

mvh

André.

5046573[/snapback]

 

Ikke for å virke nedlatende eller noe slikt, men det finnes allerede mange poster om dette i forumet, veldig mange. Så hvis du bare söker gjennom forumet litt så finner du sikkert noen kandidater du gjerne kunne tenkt deg, og forhöre deg om dem.

 

Lykke til ! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei  :)

 

Jeg er en student på 18 år som lurer på hvilken bærbar i en anstendig prisklasse som skal brukes til skolebruk (innen media med videoredigering, bilderedigering, lyd osv)

men også til spilling (World of Warcraft for det meste =P )

 

Så, jeg har null peiling på bærbare PC'r så tar gjerne imot forslag og hvordan/hvorfor og egne erfarninger=)

 

mvh

André.

5046573[/snapback]

 

Acer 1694wlmi kanskje? har den og er fornøyd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...