Gå til innhold

macro på annen bruker


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg trenger et macro-program som kan kjøre mens en annen bruker er pålogget.

Har prøvd programmer som tasker, og worcspace macro. Men ingen jeg har prøvd har enda ikke fått til det.

 

Har prøvd å lage en .exe fil gjennom programmene, og brukt "planlagte oppgaver" i windows. Men det virker som om windows ikke godtar programmer som bruker musepekeren hvis brukere ikke er logget på.

 

 

Jeg trenger svar, fort! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok.

 

Det jeg skal gjøre er enkelt.

 

Det er Trykke på en avmerkning på en radioknapp, også trykke på en "ok" knapp. Derret skal jeg gå tilbake til samme side ved å trykke ctrl+space (gå til startside i opera) for så å gjøre det samme igjen.

 

Det er ikke mer avansert. Problemet er bare at jeg må gjøre andre ting samtidig. Og det lar ikke de programmene jeg har prøvd til nå gjøre. Det er ikke nødvendig at jeg må gjøre noe annet på samme bruker. Men jeg må ha mulighet til at det kan stå på på en annen bruker.

Lenke til kommentar
Hehe, tror du misforstår litt. Vi skjønner at du skal trykke på en radioknapp og så en vanlig knapp, men hvorfor?

5049360[/snapback]

 

 

For det er en oppgave jeg trenger det til. Hvofor har vel ingenting med saken å gjøre :)

 

Alt jeg vil vite er om det er mulig å kjøre et prgram som gjør det mens jeg er på en annen bruker. Så enkelt er det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...