Gå til innhold

TES: Morrowind: mulig å fjerne enchantment-svish&svosj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fullført mainquest (yey!) og går nå rundt med wraithguard, keening og sunder. Problemet er (så vidt jeg har forstått) at jeg må bruke Wraithguard så lenge jeg har Sunder og Keening i inventory. Prøvde å gå uten, men da fikk jeg plutelig et mortal wound av Sunder og dauet :|

Uansett, problemet er at hver j***la gang jeg angriper, eller blir angrepet av en ny fiende kommer det sånn "svish og svosh" og lyseffekter deluxe. Dette spiser FPS, slik at det lagger i en kamp-situasjon der lagging er selve døden, i tillegg er lyseffektene så store at jeg faktisk ikke klarer å se fienden i ca. 2 sekunder.

Er det mulig å fjerne disse vanvittig plagsomme effektene, eller blir jeg nødt til å legge fra meg Wraithguard og de andre über-våpnene for godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener ikke å fjerne selve enchantment'en, men heller å fjerne/tone ned de plagsomme "lyseffektene" som kommer omtrent hver gang man bruker et enchantet våpen eller har på seg ettellerannet enchantet plagg/armor. Se screenshot:

(akkurat denne effekten var heller mild, noen ganger dekker effektene hele skjermen 100% :( )

post-15117-1130013615_thumb.jpg

Skrevet
Mener ikke å fjerne selve enchantment'en, men heller å fjerne/tone ned de plagsomme "lyseffektene" som kommer omtrent hver gang man bruker et enchantet våpen eller har på seg ettellerannet enchantet plagg/armor. Se screenshot:

(akkurat denne effekten var heller mild, noen ganger dekker effektene hele skjermen 100% :( )

5045423[/snapback]

Hmm... Har ikke opplevd det så ille før. Trodde da ikke Sunder eller Keening lagde slike effekter? De har jo Constant Effect, og skal derfor ikke ha noe å gjøre med angrep. Er du sikker på at du ikke har lastet ned en mod som gjør noe slikt?

Skrevet

Prøvde å fjerne all armor (tre ting) med constant effect, og da kom det ingenting. Viser seg at hver armor-ting har sin egen lille "svish&svosh" som kjøres hver gang jeg angriper en ny fiende - selv hjelmen min som bare har Fortify Personality-effekt kjører i gang :S

Tviler på at det er noen mods som gjør det, har bare noen småtterier som better heads, vivec signposts og andre ting som ikke skulle ha noe å gjøre med kamp-systemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...