Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Eg trenger hjelp til å håndtere hammer til Counter strike: source... eg forstår ikke en dritt om hvordan man gjør det. Eg klarer faktisk ikke å lage bakken en gang La oss gjøre dette til en liten guide til COUNTER STRIKE **SOURCE** MAPPING MED HAMMER! Trenger hjelp til valg av teksturer. Hvordan lage vann. Hvordan lage teleporter. Hvordan lage dødelige stråler. Hvordan spawne våpen på diverse plasser på mappet. Hvordan lage "surfe sklier". OSV.. Bare kom med "the basics" så det heter
Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Og var der noe spess i sticky? Fant ingenting eg.
Piratpjokken Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 ingen som kan legge til en link til en guide heller? snaxxor: eg fant den guide som newt32 hadde laget.. men da ble eg bare enda mer forvirret når eg skulle sette opp til counter strike: source
Piratpjokken Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Så fint det er å ikke få skikkelige svar!
galaxee Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Ta en titt her Your First Half-Life 2: Deathmatch Room Er noen tutorial sites linker her
Bear^ Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Les denne tråden fra Valve-ERCs board: http://www.chatbear.com/board.plm?a=viewth...=4989&v=flatold Der finner du sider med tutorials nok til å vare.
AvaloN - TLW Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 wow....etter å ha lest det der tror jeg at jeg ska revurdere det med å lage CSS map
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå