Gå til innhold

Druid i wow og påstander.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden et bilde sier mer en tusen ord :

1800.jpg

Dette er kun med eget gear og ikke noe debuffs/buffs av noe slag på en annen druid, så til de av dere som mener druids ikke kan gjøre skade har ikke sett en fullblods balance druid med damage gear. ligger på top 15 i løpet av et MC run og jeg har bare 6 deler av gearet som gir litt +dmg.

Har også hatt 10xx hit med eget gear, ingen 2000 crits ennda :(

Også hatt 1490 hit med CoS :)

Så druids kan faktisk brukes til å gjøre skade, også burst damage uten å moonfire spamme seg skakk.

Skrevet
For å være helt ærlig så angrer jeg på at jeg valgte druid ja, men jeg vil ha meg frabedt kommentarer som "lolol leran to plai your class noob".

GRUNNEN til at jeg ikke fikk brukt innervate så veldig mye i MC (som jeg HAR gjort nok ganger til å kunne uttale meg om det) er at den har en liten ting som heter cooldown og derfor kan ikke du spamme den, du må spare den til en gang raidet sliter.

5049819[/snapback]

Det er nyttig med innervate. Det er så viktig at du er redd for å bruke den opp med en gang.

Skjønner ikke at innervate diskuteres en gang, den eier.

Skrevet

Har nylig speccet balance og må si jeg synes det er ganske fett... Etter et halvt år med resto, så er det greit å få slippe så mye healing i MC (prøveprosjekt med balance i MC med guilden, så jeg slipper å heale i det hele tatt). Så jeg er 39/0/12 speccet nå.

Føler meg litt gimped til healing (savner NS og innervate for 5 manns instancer), men det går helt greit egentlig. Var eneste healer i DM tribute her om dagen og det gikk helt fint.

Var også #5 på dmg meter i MC på 5 første mobsene der, så at druid ikke kan nuke er bare tull (var vel rogues, hunters de som var over). Og de fleste i guilden har relativt bra gear også og jeg har 0 +dmg gear. Eneste er jo at jeg går fortere oom enn magene hehe (bra jeg har en del spirit og mana regen gear :p, har vel manapool på 6.1k buffed)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...