Gå til innhold

Face of Mankind - Et annerledes MMORPG (open beta)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det var en tråd om dette spillet tidligere, men den døde ut etter hvert ettersom trådstarter sluttet med spillet og det ikke skjedde så mye nytt i spillet heller. Derfor valgte jeg å lage en ny tråd dedikert til dette spillet.

Først, en kort introduksjon til de som ikke aner hva dette er (med andre ord de aller fleste). Face of Mankind er et MMORPG som kan spilles enten i første eller tredje person. Det foregår i det 24. århundre, slik at det er en del science fiction involvert. Alle folkene er medlem av en fraksjon, og de fleste fraksjonene har forskjellige synspunkter på saker og ting, og det kan ofte lede til kamper. Som i (nesten) alle andre MMORPG er det slåssing, men i dette spillet er det DU som gjør all slåssingen din, altså som i et FPS-spill. Det er dog viktig å understreke at dette ikke er som PlanetSide, hvor alt handler om å slåss. Om en skal få en artig opplevelse i FoM er man nesten nødt til å delta i rollespillingen. Ingen kan hindre deg i å være deg selv og behandle dette som et hvilket som helst FPS-spill, men da blir det ikke like artig, hverken for deg eller andre.

Hovedgrunnen til at jeg valgte å lage denne posten nå er at utviklerne av spillet holder på med å oppdatere ganske så mye. I går slapp de litt informasjon og screenshots om de kommende forandringer, og jeg synes det ser helt fantastisk ut (om du er kravstor til grafikk vet jeg dog ikke om spillet er noe for deg). Du kan ta en titt på det her. Det meste av informasjon om FoM finner du på http://www.fomportal.com, og nybegynnerguider kan du finne her. Om noen her på forumet allerede spiller Face of Mankind, skriv navn og fraksjon i tråden her og jeg vil oppdatere førstesiden med forumnavn, slik som det ble gjort i den gamle tråden. Dersom noen lurer på noe er det bare å spørre, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan.

eught: Edward Willoughsby - American Enterprises

Endret av eught
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det gratis?

5042622[/snapback]

Bra at du spurte, det hadde jeg helt glemt å nevne. Spillet er fortsatt i open beta (det har vært det i mange måneder), og jeg vil tro at det fortsatt er en stund igjen. Etter at den store patchen med alle forandringene har kommet vil det nok bli behov for en del mer testing før man må betale.

Skrevet (endret)

*Føle seg fryktelig* :(

Neida, FoM er egentlig et strålende spill, alle burde prøve det ut. Jeg regner med at jeg kommer til å prøve det på nytt en gang om ikke så lenge, når ting blir nytt. :)

Endret av ehs5
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ettersom internettlinjen vår er blitt oppgradert gidder jeg endelig å ta meg tid til å laste ned spillet, så regner med å få testet det snart, er litt spent på å se hvordan spillet er, hvis noen fortsatt spiller her så si ifra da, så møtes vi ingame kansje =)

Bare noen par spørsmål, at når vil spillet bli sluppet? og når det blir sluppet vil det da koste penger? må jeg gå i butikken å kjøpe spillet? eller kan jeg bruke den nedlastede clienten? og vil man miste charactern sin når spillet blir releaset?

Skrevet (endret)
Ettersom internettlinjen vår er blitt oppgradert gidder jeg endelig å ta meg tid til å laste ned spillet, så regner med å få testet det snart, er litt spent på å se hvordan spillet er, hvis noen fortsatt spiller her så si ifra da, så møtes vi ingame kansje =)

Bare noen par spørsmål, at når vil spillet bli sluppet? og når det blir sluppet vil det da koste penger? må jeg gå i butikken å kjøpe spillet? eller kan jeg bruke den nedlastede clienten? og vil man miste charactern sin når spillet blir releaset?

5126266[/snapback]

Det vil koste penger ja. Etter det de har sagt vil man ikke behøve å kjøpe selve spillet, med andre ord er det bare månedsavgift. De har også sagt at det vil være én wipe, og det er den som kommer sammen med den nye patchen. Jeg tror dog at de muligens vil gjøre enda en opprensing før det blir sluppet, slik at alle får en lik start. Noen slippdato er enda ikke kjent, men jeg tviler på at det blir før neste år. Den prisen som ble antydet var vel rundt 10 euro per måned.

Endret av eught

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...