Gå til innhold

kopiere DVD filmer

ØrjanM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke til å brenne filmer fordi det står at de er kopibeskyttet! noen som vet om et program jeg kan kopiere me der kopibeskyttelsen ikke kommer i veien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forsøket mitt på å kopiere "signs" og "Tomb Raider" mislyktes pga. at det ikke var stor nok plass på platene.. skal ikke 4.7 gb holde i massevis! stop at filmene var på 16 og 7 gb

Skrevet

Ja men når jeg hadde gjort det, så sto jeg fast! vet ikke hvordan jeg får brent det på plata! hvilket program skal jeg da bruke?

Skrevet
Ja men når jeg hadde gjort det, så sto jeg fast! vet ikke hvordan jeg får brent det på plata! hvilket program skal jeg da bruke?

5040704[/snapback]

Hvis du velger å bruke elendige program som dvdshrink er, så er det en brennefunksjon innebygget.

Skrevet

En sikker vinner combo som parkerer det meste annet når det gjelder kvalitet fremfor hurtighet er dvddecrypter kombinert med dvdrebuilder og CCE.

For de som har prøvd det, vet at kvaliteten blir mye bedre enn med f. eks. dvdshrink og clonedvd.

Skrevet (endret)

Som jeg nevnte litt lenger opp i tråden, kan du brenne ut filmene hvis du bruker dvdshrink, eller så kan du bruke f.eks. Nero.

Dette gjelder da hvis du skal brenne de ut på dvd, skal du brenne de til cd, må du nok konvertere filene til et annet format først.

Endret av Wipeout
Skrevet

Et enda mer brukervennlig program er Nero Recode da, som sammen med dvd43 som fjerner kopibeskyttelsen både ripper komprimerer og brenner for deg i en og samme operasjon, alt dette på under en time på min maskin.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...