Amento Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har kjøpt meg Guild Wars foe en liten stund siden men begynnte ikke å spille før nå. Er i level 7 nå og befinner meg i omerådet rundt ascalon. Så har jeg noen spørsmål da vøttø=) -Når er det normalt å forlate "newbie omeråde"? for slik som jeg har forstått det så har ikke jeg forlatt det enda... -Jeg er Elementalist/Necromancer. Er det en bra kombinasjon? -Hva bruker du loodestones til? -Har hørt rykter om en stor juleoppdatering. Hva vil komme da? Ellers så tar jeg gjerne imot tips og liknende. Og så vil jeg få benytte anledningen til å si at Guild Wars er et veldig bra spill! Det er et supert alternativ til WOW. Og så er det gratis! Andre enige eller? =)
Bluebeans Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 -Det er ikke noen fasit på når man pleier å fortale presearing, men level 5-8 er nok vanligst. - E/N er en grei kombinasjon det. - Kan byttes inn hos en collector mot noe annet eller selges hos merchant.
DurinVIII Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har ikke hørt noe om en stor juleoppdatering, og det står ikke noe om det på www.guildwars.com
brd Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Prøv PvP, Det var det einaste som holdt meg oppe ei stund eg var lei av Guild Wars
Adversary Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Arenaer under lvl 20 er kjedelig tho. Min mening. Tombs er vanskelig, men kos når du eier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå