Gå til innhold

Black & White 2 går i stå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et veldig merkelig problem med B&W2, jeg kan sitte å spille fint en stund, så plutselig stopper lyden opp og samvittigheten stopper å snakke, de bare flyter rundt der å ser rart på meg.

Ting beveger seg, og jeg kan røre på ting og plukke opp (så lenge det ikke låser seg mens samvittigheten snakker)

Når jeg så skal gå ut, så funker ikke det alltid, så da må jeg bruker CTRL + ALT + DEL, og der ser jeg at spillet ikke svarer.

Jeg har installert patchen, men er samme problem.

Noen som har noe løsning på dette?

PS. Merker også at spillet lagger litt i innlogging.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner ikke til den problemen men ikke install den nye patchen den fordi den bringer frem mer problemer en den løster.

leste det på gamespot

Prøv å reinstalere spiller. men husk å lagre save filene.. du vill vell ikke gå gjennom den lange treningen.

Skrevet

Har reinstallert spillet flere ganger, og forsatt samme problem. :(

Og i patchen så kan en hoppe over treningen ^^

Jaja, er litt bortkasta penger når spillet ikke vil fungere på maskinen pga feil hardware eller no :(

Skrevet

Fant ut hva som var feil, måtte "bare" slette driverene til Skjermkort og Lydkort og legge de til på nytt.

Men spillet lagger litt nå, men jeg kan leve med det ^^, bedre at det fungerer og lagger litt en at det ikke fungerer ;)

Skrevet

Tråden er feilpostet, passer bedre i "spørsmål og svar - pc". Da trådstarter har fått løst sine problemer stenger jeg tråden. Pass på at du poster riktig neste gang ;).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...