Gå til innhold

hvordan åpne iron lockbox

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

var "heldig" og fant en sånn igår, men den er låst. har hørt at man skal passe seg for å gi den til noen for å åpne den, for noen ynder visst å stjele de. hvordan går man da frem?

takk for tips :)

*edit* hva er vanlig å finne i disse?

Endret av pellemann
Videoannonse
Annonse
Skrevet
den er grei, men hvordan kan de åpnes uten at de kan stjele innholdet?

5032925[/snapback]

legger den i den trade tingen som det står at itemet ikke skal bli tradet. husker ikke helt hva det står. det er nederste vinduet i tradevinduet

Skrevet

Hadde en morsom episode her om dagen.

Party'a med en 60 hunter.

Det droppa en låst box, og jeg velger selvfølgelig "greed".

Han trykka "x" og mister dermed sjansen på å rolle.

Jeg lurer på hvorfor han ikke er interessert i disse boxene da de er ganske morsomme.

Svaret var "jeg er jo ikke rogue..."

Måtte le mens jeg forklarte han hvordan trade vinduet funka :)

Skrevet

spurte en i IF igår om han kunne åpne den for meg. jada, hvor mye penger jeg hadde, noen får gull svarte jeg. ok hit med det.... han mente jeg skulle betale alt jeg hadde :!: glem det :tease:

Skrevet
spurte en i IF igår om han kunne åpne den for meg. jada, hvor mye penger jeg hadde, noen får gull svarte jeg. ok hit med det.... han mente jeg skulle betale alt jeg hadde  :!: glem det  :tease:

5037464[/snapback]

Jøss da har du hatt uflaks. Det har aldri skjedd meg. Men husk å ikke bruk fjortiss 1337 språk når du spør. Folk reagerer mye bedre på noe sånn som: Excuse me:) Might you be so kind as to open this Iron Lockbox for me:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...