Gå til innhold

Les HELE boka


Anbefalte innlegg

Kjetil Lura.

Jeg har faktisk lest den ca 3 ganger tvers gjennom,

+ nytestamente ca 10 g + deler av GT flere ganger.

 

Er det noen som har lest ordspråkene feks.og med hånden på hjerte kan si at det som står bare er tull.

 

Jeg ser ingen hensikt i å gi svar så lenge folk kunn er ute etter å kverulere eller å rakke ned på andres tro. vil du ha svar kan du finne de selv.

Som sagt tidligere i en annen tråd.

"Den som leter han finner!"

det går ann å tenke over hvorfor tingene står slik de gjør.eller for å si det på en annen måte. gripe esensen i boka

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quote:


Dataante skrev (2002-08-26 18:54):

Kjetil Lura.

Jeg har faktisk lest den ca 3 ganger tvers gjennom,

+ nytestamente ca 10 g + deler av GT flere ganger.


Er det noen som har lest ordspråkene feks.og med hånden på hjerte kan si at det som står bare er tull.


Jeg ser ingen hensikt i å gi svar så lenge folk kunn er ute etter å kverulere eller å rakke ned på andres tro. vil du ha svar kan du finne de selv.

Som sagt tidligere i en annen tråd.

"Den som leter han finner!"

det går ann å tenke over hvorfor tingene står slik de gjør.eller for å si det på en annen måte. gripe esensen i boka


Eg har ikke lest hele bibelen, Eg spør far om det er noe eg lurer på om kristendomen og bibelens innhold og budskap. Om bibelen er bare tull og tøys, Nei, Det er mye bra i bibelen men den er så vanskelig å forstå.
Lenke til kommentar

Quote:


... Jeg vil komme over dem som en binne som er blitt fratatt sine unger, og rive i stykker deres bryst. Jeg vil ete dem opp som en løve, markens villdyr skal slite dem sund.

Medlidenhet vet jeg ikke av.


Helt vanlig dette. Han har vel blitt tråkket på tærne da, - jeg sier som Herodes Falsk; - en mann må være en mann ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...