Gå til innhold

Julegave til meg selv!


DCP

Anbefalte innlegg

Ja nå er det ikke lenge til jul. Og jeg tenkte meg et nytt skjermkort kanskje hadde passet under juletreet med mitt navn på.

 

Men jeg har ikke satt meg inn i skjermkort :roll: og lurer derfor på hvilket som er best.

 

Og hvilke av de forskjellige chipsettene som er best.

GeForce 3 og Radeon noe...

 

Har ca. 3000 - 4000 å bruke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slutt å tull da. Slik er det hver gang ATI utgir et nytt kort. Programererne jobber... men hvor lenge da?

 

Sats på Nvidias GeForce 3 du. Det er et sikkert valg. Tenk bare på når ATI slutter å jobbe med driverne sine. Hvordan skal du da få ting til å virke med nye programmer/operativsystem. Jeg vet hva jeg snakker om... har hatt ATI selv og har også måttet hjelpe mange kompiser uten resultat pga. at drivere ikke finnes. TENK!!!!!

 

Nvidia har hvertfall drivere til enhver tid. Sats på det sikre. De er bra ytelsesmessig (BEST) og oppdaterer regelmessig driverne sine.

 

ATI-brukere har bra resultater nå, men hva med fremtiden?? Velg heller noen som er oppdatert til enhver tid som f. eks. NVIDIA.

Lenke til kommentar

Du får gjøre som meg..

1. stk radeon 8500 (Like bra som geforce 3 TI 500)

1. stk Eizo L365 (15" konge Lcd)

=

Fin julegave.

 

Radeon 8500 er like rask som Ti500 i nesten alle spill, og koster mye mindre. Ikke vits i å kaste pengene ut vnduet heller da..

Så kan du jo bruke resten av pengene til noe ekstra i jula/nyttår.

Ati 8500 har utganger både til dvi og svhs så du kan i teorien ha 2 skjermer og en vanlig tv med bilde på samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...