Gå til innhold

Spillverket.no: Hvorfor ble min nyhetsnotis slettet?


Anbefalte innlegg

Ja det lurer jeg på...jeg lagde en nyhetsnotis ang. Island Thunder pakka til GR før i kveld. Og nå som dere har lagt den inn selv så er innlegget mitt slettet!

 

Dette er mildt sagt smålig gjort av dere, og jeg vil gjerne høre hvorfor! Selv om dere i ettertid lager en sak selv så hvorfor kan ikke min post få stå?

 

Og hvorfor blir det ikke gitt beskjed?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke verre enn at vi publiserte nyheten om dette i mer utfyllende grad enn det du gjorde, en knapp time etter at du skrev din notis. Jeg fikk noen telefoner og måtte stresse med så mye annet, derfor fikk jeg ikke postet den før. Vi syns det er unødvendig å fylle opp forumet med nyheter vi har skrevet om, og det er også urimelig å trekke leserene vekk fra Gamer.no når vi også har en sak om det, med skjermbilder. Du kunne jo ikke vite at jeg også jobbet med saken, men nå har du i hvert fall en forklaring. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-22 00:05, TST skrev:

Det er ikke verre enn at vi publiserte nyheten om dette i mer utfyllende grad enn det du gjorde, en knapp time etter at du skrev din notis.


_________________________________________

 

Så lenge posten ikke strider mot forumets retningslinjer burde det ikke være noen grunn til å fjerne den. Det er ikke slik at man skal slette en post bare fordi det skal komme en mer utfyllende en time senere.

____________________________________________________

 

Quote:



Jeg fikk noen telefoner og måtte stresse med så mye annet, derfor fikk jeg ikke postet den før. Vi syns det er unødvendig å fylle opp forumet med nyheter vi har skrevet om, og det er også urimelig å trekke leserene vekk fra Gamer.no når vi også har en sak om det, med skjermbilder.


___________________________________________________

 

Poenget her var vel at dere ikke hadde skrevet om den. Hva med å legge inn et svar i tråden med link til den dere hadde skrevet?. Dermed var det ikke behov for å fjerne tråden.

 

Yoda

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-22 08:29, Yoda skrev:


Poenget her var vel at dere ikke hadde skrevet om den. Hva med å legge inn et svar i tråden med link til den dere hadde skrevet?. Dermed var det ikke behov for å fjerne tråden.


Skal gjøre det neste gang det samme skjer. Takk for tilbakemeldingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...