Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor mye koster lett-mc lappen?

Even.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg betalte 10.000 kr

Det er bare å gå på en kløreskoleside på nett som du har i nærheten av deg der du bor og skjekke hva det obligatoriske koster så plusser du på så mange timer du tror du trenger.Om du ikke vet det så ved du iallefall en minimum pris.

Endret av War
Skrevet

Sjekket idag, de sa det kom på en 9-10 000 avhengig av hvor mange timer jeg trengte. Tenkte å begynne rundt april, da har jeg også fått spart opp et "budsjett" på en 50 000 til lappen, sykkel osv. Da har jeg og litt tid til å tenke på hvilken sykkel jeg vil ha. Valget står likssom mellom en Aprilia rs 125 og en Honda 125. Må si jeg liker designet bedre på apriliaen :)

Skrevet

Jeg tok mopedlappen, så lett mc, så mellomtung -så fikk jeg tung da jeg ble 21 år.

Føler nå at det var bortkastet med lett, så mellomtung.

Betale 2 ganger for AKKURATT det samme bare med en 60kg tyngre sykkel.

Jeg følte ingen forskjell. Men så er det jo også kjipt å ha mopedlappen til man er 18 da om mc er det man vil.

Skrevet
Jeg tok mopedlappen, så lett mc, så mellomtung -så fikk jeg tung da jeg ble 21 år.

Føler nå at det var bortkastet med lett, så mellomtung.

Betale 2 ganger for AKKURATT det samme bare med en 60kg tyngre sykkel.

Jeg følte ingen forskjell. Men så er det jo også kjipt å ha mopedlappen til man er 18 da om mc er det man vil.

5030941[/snapback]

Tok selv mopedlappen, men synes det blir litt kjipt å vingle i veikanten i 45 km/t. Selvfølgelig kan man kjøre med trim, men orker ikke noe bråk med politiet og utsettelse osv. Tenkte derfor at en lett-mc kunne være tingen. Har egentlig ingen store planer om å ta tung-mc lappen med det første, trenger egentlig mest et fremkomstmiddel som kan kjøre i rimelig bra fart og som er lovlig på motorvei :)

• 4 måneder senere...
Skrevet
Hvor mye må jeg regne med å betale for lett-mc lappen? Har trafikkalt grunnkurs fra før.

5026649[/snapback]

tar du det i bekkestua i bærum så koster det 8,000 kr ganske billig egentlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...