Ger Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg har ADSL fra Telenor. Modem/ ruter er Topcom 871 BT Trådløs ruter/ AP er D-link DI-624+ Trådløs USB adapter D-link DWL-G122. Jeg har ikke fått den trådløse ruteren til å fungere enda. Har lett rundt etter lignende topics og fått noen clues...men hvis noen kan komme med konkrete (detaljerte) forslag blir jeg glad! :!: Modemet er satt opp og fungerer som det skal med PPPoE. I det jeg skal koble inn den trådløse ruteren må jeg som jeg har forstått enten: 1. Deaktivere ruterfunksjonen i modem/ ruter eller 2. Deaktivere ruterfunksjonen i trådløs ruter/ AP. Eller? PPPoE og DHCP- funksjonene skal da være på på den boksen som ivaretar ruter funksjonen regner jeg med. Hva slags løsning bør jeg gå for? Fordeler/ ulemper eller er det ett fett? Jeg trenger også tips om hvordan jeg eventuelt skal konfigurere 624+ hvis denne ikke skal settes opp med PPPoE. Help! Pliiis!
^Sniper Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) 1. Deaktivere ruterfunksjonen i modem ppoe på router, [email protected] + passord! online! Endret 18. oktober 2005 av ^Sniper
Ger Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Skrevet 18. oktober 2005 Takk for svar! Funket som bare det! (litt overrasket)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå